نباید اجازه دهیم خدشه ای به شجره طیبه انقلاب وارد آید

زرین نامه: دبیر کل جمعیت فداییان اسلام در علی آباد کتول گفت :وظیفه ما در حال حاضر اینست که حافظ انقلاب و آرمان های بلند امام باشیم و اجازه ندهیم خدشه ای به این شجره طیبه وارد آید.

به گزارش زرین نامه؛ دکتر محمدمهدی عبدخدایی دبیر کل جمعیت فداییان اسلام عصر یکشنبه در مراسم هفتمین سالگشت آیت اله علی نژاد در مسجد موسی بن جعفر(ع) علی آبادکتول گفت: الگوی روحانیت در مسیرمبارزه با استکبار، امام خمینی(ره) بوده است که عامل نجات ایران اسلامی از یوغ ستمشاهی است.

وی با بیان اینکه آیت اله علینژاد از روحانیونی بود که رژیم ستمشاهی ازوی هراس داشت، یادآورشد: انقلاب اسلامی که نتیجه حرکت مبارزه گونه امام بود با حمایت مردم و روحانیت به اجرا درآمده است.

وی تاکیدکرد: وظیفه ما در حال حاضر اینست که حافظ انقلاب و آرمان های بلند امام باشیم و اجازه ندهیم خدشه ای به این شجره طیبه وارد آید.

استاد دانشگاه تهران گفت: روسای جمهور دوران انقلاب هر کدام خدمات ارزشمندی را به کشور رساندند که امروز شاهد شکوفایی این مملکت هستیم.

دکتر عبدخدایی گفت: ایران اسلامی به اوج قله پیشرفت و عزت رسیده است و این انقلاب زمینه تفکر خدا محوری را در جهان حاکم کرد.

وی افزود: بسیاری از نظریه پردازان از نظریات امام خمینی در حیرت مانده اند و تسلیم این شخصیت معنوی شدند.

در این مراسم فرماندار، امام جمعه، علما و روحانیون و اقشارمختلف مردم حضور داشتند.

شایان ذکر است آیت اله العظمی علی نژاد نزدیک به 8 دهه عمر خود را در نشر و اشاعه دین مبین اسلام سپری کرد و در این مسیر شاگردان بسیاری را تربیت کرد و تحویل جامعه اسلامی داد./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه