پیچک محله؛ روستایی که بعد از گذشت 7 ماه دهیار ندارد

زرین نامه: روستای پیچک محله یکی از بزرگترین روستاهای بخش مرکزی شهرستان علی آبادکتول است که بعد از گذشت 7 ماه از آغاز فعالیت شورای اسلامی دوره چهارم، همچنان دهیار ندارد.

به گزارش زرین نامه؛ تعدادی از مردم روستای پیچک محله در پی اعتراض از روند فعالیت اعضای شورای اسلامی دور چهارم این روستا، در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی گفتند: اعضای شورای اسلامی روستای پیچک محله بعد از گذشت 7 ماه از فعالیت خود، هنوز شخصی را به عنوان دهیار این روستا انتخاب نکرده اند و امور روستا بر زمین مانده است.

یکی از ساکنین این روستا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برای دریافت پروانه ساختمانی نیاز به تایید دهیار دارم اما در روستای ما شخصی به عنوان دهیار وجود ندارد و من نمی دانم باید برای انجام کار خود به کجا مراجعه کنم.

شخص دیگری نیز عنوان کرد: جوی های آب در بعضی از کوچه های روستای پیچک محله نیازمند لایروبی و تمیز کردن دارد که به دلیل عدم وجود دهیار، انجام این کار به تعویق افتاده و آلودگی این جوی ها، موجب نارضایتی مردم شده است.

یکی دیگر از اهالی روستای پیچک محله نیز اذعان داشت: فعالیت شوراهای اسلامی یک کار جمعی است و شوراها باید با همفکری و اتحاد برای آبادانی روستا تلاش کنند و از اختلاف بپرهیزند.

وی خاطر نشان کرد: مردم به امید بهبود وضعیت روستا و رشد و پیشرفت آن در انتخابات شرکت کرده اند و انتظار می رود اعضای شورای روستا ضمن احترام به آراء مردم برای بهبود وضعیت روستا تلاش کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه