مین و تیر و ترکش جبهه های امروزی «هوای نفس» است

زرین نامه: جانباز دفاع مقدس گرگانی گفت : مین جبهه های امروز هوای نفس است سعی کنید با تأسی از شهدا از غافلین نباشید و بر حب نفس خویش فائق آیید و نماز را برپا دارید.

به گزارش زرین نامه؛ صادق روشنی جانباز 80 درصد و راوی دفاع مقدس حضور شهید گمنام در این دانشگاه را بهانه ای برای دوستی با خدا و عدم فراموشی راه دینداری در جامعه دانشگاهی خواند و افزود: حال به برکت حضور این شهید و به شکرانه اینکه مسلمان زاده شده اید در این راه (مسلمانی) پایداری کنید و سعی کنید حقانیت آن را دریابید.

وی با بیان روایات متعدد از شهدا و روزهای جبهه و جنگ از دانشجویان خواست نور معرفت شهید را در دانشگاه دریابند.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا با غیرت خداوندی ادای وظیفه کردند، تصریح کرد: اکنون این دانشگاه قرنطینه فرهنگی شده است؛ چرا که راه شهدا جز راه قرآن و خدا نبود و قرآن نیز جز برای بیداری و عاقبت به خیری نیست.

روشنی با بیان این جملات که «خدا کند دیگر آفتاب خوزستان بر شما نتابد، خدا کند دیگر اثری از تیر و ترکش های رمضان و کربلای5 نباشد، خدا کند مین ها پاک شوند و دیگر بچه های غیرتمند کمین نکنند»، یادآور شد: مین جبهه های امروز هوای نفس است سعی کنید با تأسی از شهدا از غافلین نباشید و بر حب نفس خویش فائق آیید و نماز را برپا دارید/دانشجو

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه