خردسالان علی آبادی میزبان نمایشگاه عاشورا شدند

زرین نامه: خردسالان مهد کودک یکی یه دونه در شهرستان علی آباد کتول با کمک مربیان خود نمایشگاهی با عنوان حماسه عاشورا برپا کردند.

مدیر این مهد کودک در مصاحبه با خبرنگار زرین نامه گفت: این نمایشگاه صبح امروز افتتاح شد و شامل بخش های کاردستی و نقاشی خردسالان با موضوع محرم و امام حسین، درخت آرزوها و تجسمی از خیمه ها و قتلگاه شهدا در کربلا می باشد.

زهرا آل بتول افزود: کودکان آن چه را از ابتدای محرم با حضور در هیئت ها و کلاس های مهدکودک در مورد امام حسین (ع) و عاشورا درک کرده اند، با استفاده از قالب های نقاشی و کاردستی به تصویر کشیده اند.

وی تسریح کرد: در بخش درخت آرزوها، خردسالان آرزوهای خود را با مربیان بازگو کردند تا آن ها را بر روی مقواهای رنگی با با شکل قلب بنویسند و به درخت آویزان کنند.

آل بتول اظهار داشت:کودکان در برپایی این نمایشگاه حضور موثر داشتند و سوالاتی در مورد نحوه شهادت حضرت علی اصغر و امام حسین می پرسند.

وی شرح داد: کودکان با علاقه خاصی والدین خود را به سمت نمایشگاهی که خود برپا نموده اند هدایت می کنند و برای آنها نحوه شهادت کودکان کربلا را توضیح می دهند و بعد آنها را به سمت درخت آرزوهایشان می برند تا آرزوی خود را به والدین نشان دهند.

به گزارش زرین نامه بازدید از این نمایشگاه برای عموم شهروندان آزاد می باشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه