ثبت‎نام 5800 گلستانی در سامانه اینترنتی بیمه سلامت

زرین نامه: مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: تاکنون 5 هزار و 800 نفر از مردم گلستان که فاقد هرگونه پوشش بیمه‎ای بودند در سامانه بیمه سلامت ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش زرین نامه؛ سیدمحمد حسینی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: استقبال مردم از بیمه سلامت بسیار خوب بود پیش‎بینی می‎شود تا پایان اردیبهشت که فرصت قانونی ثبت‎نام است حدود 60 هزار نفر در این سامانه مبادرت به ثبت‎نام کنند.

وی تصریح کرد: افراد فاقد بیمه‎ای که در سامانه اینترنتی بیمه سلامت به آدرس الکترونیکی www.bimehsalamat.ir ثبت‎نام کردند از هم‎اکنون می‎توانند از مزایای بیمه به ویژه بخش بستری برخوردار شوند.

هزینه ثبت‎نام یک خانوار برای دفاتر بیمه سلامت 20 هزار ریال است

 مدیرکل بیمه سلامت گلستان ادامه داد: با توجه به هماهنگی‎هایی که با صنف پیشخوان‎های دولت صورت گرفت هزینه ثبت‎نام یک خانوار برای دفاتر بیمه سلامت 20 هزار ریال است.

حسینی بیان داشت: پس از پایان مهلت ثبت‎نام که بعد از اردیبهشت‎ماه خواهد بود چنانچه افرادی بخواهند برای ویرایش و یا بقیه موارد به پیشخوان‎های دولت مراجعه کنند مبلغ 10 هزار ریال باید پرداخت کنند.

وی در خصوص نحوه استفاده از خدمات بیمه سلامت گفت: کسانی که نیاز به بستری شدن دارند می‎توانند در جایی که مبادرت به ثبت‎نام کردند یک پرینت از ثبت‎نام خود تهیه کرده و به نزدیک‎ترین بیمه سلامت در همه شهرستان‎های گلستان یا مرکز استان مراجعه کنند.

ثبت‎نام کنندگان می‎توانند هم‎اکنون بهره‎مند از خدمات بستری شوند

مدیرکل بیمه سلامت گلستان ادامه داد: پس از انجام اقدامات مذکور همکاران ما فرمی برای این افراد تهیه می‎کنند که با آن معرفی به بیمارستان می‎شوند و می‎توانند از خدمات بستری استفاده کنند.

به گزارش زرین نامه؛ حدود یک میلیون و 220 هزار گلستانی زیر پوشش بیمه سلامت هستند، مابقی جمعیت استان گلستان نیز زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی و سایر بیمه‎ها قرار دارند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه