توصیف آمریکا از زبان نمایندگان گلستان : از شیطان بزرگ تا خون آشام استعمارگر و دشمن اسلام و انقلاب

زرین نامه: در پی کینه توزیی های اخیر و البته دائمی استکبار به سرکردگی آمریکا و همزمان با سالروز واقعه طبس، نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی هر کدام توصیف خود را در یک جمله از این دشمن دیرین بیان کردند.

به گزارش زرین نامه؛ در آستانه سالروز واقعه طبس و با توجه به شرایط جدید در تحولات بین ایران و آمریکا، توافق ژنو، ماجرای ابوطالبی، تداوم خصومت های آمریکا و ...، به سراغ نمایندگان مردم استان سرسبز گلستان در مجلس شورای اسلامی رفتیم و از آن ها خواستیم آمریکا را در یک جمله توصیف کنند.

*حجت الاسلام والمسلمين سيد علي طاهري نماينده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا گفت: آمریکا شیطان بزرگ است که در این مذاکرات شیطنت میکند و سعی دارد استقلال ما را خدشه دار کند و کینه آنها نسبت به ایران کم نشده و دشمن اصلی ایران است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آمریکا رأس استکبار جهانی است.

*محمد جواد نظری مهر نماینده مردم شهرستان های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان اظهار کرد : آمریکا خون آشامی است که هرگز نتوانسته از استعمارگری دست بردارد و هیچ وقت به عنوان دوستی برای ایران نیست. همانطور که عقرب اقتضای طبیعتش نیش زدن است ، آمریکا هم نمیتواند از دنیا طلبی و ظلم خود دست بردارد چون اقتضای طبیعت آن است .

*رضا صابری نماینده مردم آزادشهر و رامیان بیان کرد : آمريكا دشمن واقعی جهان اسلام، خصوصا انقلاب اسلامي ايران است و دشمن خواهد ماند. سرشت حکومت آمريكا براساس ظلم به بشریت ساخته شده است.

*عبدالکریم رجبی نماینده شهرستان های کلاله ، گالیکش و مراوه تپه اظهار داشت : آمریکا شیطان بزرگ است و بداند ملت ایران روی آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و با وحدت و عزم ملی در حال طی کردن راه توسعه و پیشرفت در زمبنه های مختلف است.

*رحمت اله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول ، آمریکا را در یک جمله این گونه توصیف کرد : آمریکا ذاتا تروریست است و خوی استعماری دارد.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه