چرا با پدیده آقازاده ها برخورد نمی شود !!!

زرین نامه: معاون پیشین پرورشی سازمان آموزش و پرورش گلستان گفت : بعد از جنگ نظام با پدیده آقازاده ها مواجه شد ، چرا با پدیده آقازاده ها برخورد نمی شود .

به گزارش زرین نامه؛ منصور عتیقی از فعالان فرهنگی و معاون پیشین آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه کارهای فرهنگی باید از نقاط قوت دشمن شروع شود ، اظهار کرد : دشمن سعی می کند تا گناه در جامعه اسلامی عادی شود لذا باید ابتدا با این موضوع مقابله کرد .

وی ادامه داد : یکی از مشکلاتی که امروز در بخش هنر وجود دارد این است که به این بسنده کنیم که موارد غیر ارزشی و ضد ارزشی در آن وجود نداشته باشد.

عتیقی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ و تحقق شعار سال نقطه آغاز باید مدیران باشند ، تصریح کرد : بعد از جنگ نظام با پدیده آقازاده ها مواجه شد و یک آقازاده با کار اشتباه خود مشکلات فراوانی را برای جامعه ایجاد می کند .

وی در ادامه افزود : در کار فرهنگی اگر چه تکنیک مهم است ولی مهمتر از آن روش اجراست و به واقع باید گفت در کار فرهنگی امروز ما با جنگ روش ها مواجه هستیم .

معاون پیشین آموزش و پرورش گلستان خاطر نشان کرد : اگر در کار فرهنگی تربیت نیرو انسانی انجام نشود مرگ امت را به همراه خواهد داشت و لذا یک انقلاب همواره باید به فکر نیروسازی باشد نه اینکه مثل الان بازنشسته ها مجددا روی کار بیایند .

عتیقی مشکل سوریه را بیش از اینکه سیاسی باشد ، فرهنگی دانست و افزود: ابن تیمیه بنیانگذار وهابیت که عامل اصلی کشتار امروز در جهان اسلام هست از طرف هر چهار فرقه اصلی اهل سنت رد شده است و اهل سنت اصلا او را قبول ندارد ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه