شامانی به عنوان مدیر کل گمرکات گلستان معرفی شد

زرین نامه: بهرامی روابط عمومی گمرکات استان گلستان اعلام کرد علی اکبر شامانی صبح دیروز ساعت 10 صبح به عنوان مدیر کل جدید گمرکات استان گلستان معرفی شد.

به گزارش زرین نامه؛ بعد از گمانه زنی ها برای تصدی مدیر کلی گمرکات استان گلستان بالاخره مراسم تودیع و معارفه مدیر کل گمرکات استان گلستان صبح دیروز ساعت 10 صبح در اینچه برون انجام شد.

در این مراسم علی اکبر شامانی مدیر کل گمرکات استان سمنان جایگزین شهریار شهریاری مدیر کل سابق شد.

شایان ذکر است که حسن زاده معاون بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و چند نفر دیگر نیز گزینه این جایگاه بودند که بالاخره این جایگاه به یک سمنانی رسید.

انتظار می رود با این جابجایی وضع گمرکات استان گلستان متحول شده و گلستان که در دروازه آسیای میانه قرار دارد بتواند بازارهای خارجی را فعال کند.

اداره کل گمرکات استان گلستان در سال 1371 در راستای اجرای قوانین و مقررات صادرات و واردات ، با هدف تشخیص و اخذ حقوق گمرکی ، سود بازرگانی ، عوارض دولت و کنترل و نظارت بر ترانزیت کالا از قلمرو کشور و... در استان گلستان ایجاد شده است .

گمرک اینچه برون مرکز گمرکات استان گلستان در حدود 3 کیلومتری روستای تنگلی در حدود 55 درجه طول شرقی و 37 درجه عرض شمالی در محل تپه تسطیح شده ای مشرف بر نقطه صفر مرزی و در محوطه ای به مساحت حدود 50 هکتار در وسط دره عریضی میان قلمرو جمهوری اسلامی ایران و کشورترکمنستان واقع گردیده است ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه