آمادگی 150 اتوبوس برای اعزام کاروان های مراسم ارتحال امام (ره) گلستان/7000 نفر اعزام می شوند

زرین نامه: مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان از آمادگی 150 اتوبوس برای اعزام 7000 زائر استان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ مهدی ميقاني در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي اعزام زائرين گلستاني به مراسم بيست و پنجمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) با حضور مسئولان سپاه نينوا استان و تشكل هاي صنفي بخش مسافر در محل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان بیان کرد: مهمترين اولويت سازمان افزايش ايمني سفرهاي جاده اي می باشد که در این راستا، مديران شركت هاي حمل و نقل اتوبوسراني باید ضمن جديت در کنترل نكات ايمني ناوگان قبل از سفر، حس مسئوليت پذيري را در زير مجموعه خويش تقويت کنند.

وی از آمادگي 150 دستگاه اتوبوس براي جابجايي حدود 7000 هزار زائر گلستانی برای شركت در مراسم گراميداشت بيست و پنجمين سالروز ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران خبر داد و گفت: تعامل دستگاه هاي دخيل در ارتقاء سطح خدمات و روانسازي امور ضروري است.

میقانی در ادامه با تاکید بر حضور منظم و اعزام بموقع مسئولين صنوف و رانندگان، در خصوص اعلام دقيق تعداد اتوبوس مورد نياز، پيش بيني براي تأمين ناوگان كمكي، حضور بموقع در محل اعزام،آمادگي ناوگان از لحاظ فني و تجهيزات و بكارگيري رانندگان واجد شرايط متذكرشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه