کتاب شهدای حوزه سلامت در گلستان چاپ می‎شود

زرین نامه: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از چاپ کتاب شهدای حوزه سلامت در گلستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ محمد جهانی در جلسه هماهنگی دومین یادواره شهدای پرستار و ایثارگر و کنگره مراقبت پرستاری در تروما و جانبازان جنگ که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‎آباد کتول برگزار شد، اظهار داشت: شهداء را باید آنگونه که هستند به جامعه شناساند تا ملت از این فرهنگ عظیم که بزرگترین سرمایه کشور است بتوانند بهره‎مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت نباید جزیره‎ای کار شود، تصریح کرد: برگزاری یادواره‎های مختلف فرصت خوبی برای بهره‎مندی و ترویج فرهنگ شهادت است.

جهانی معنویت امروز جامعه را حاصل برکت خون شهدا دانست و افزود: دستیابی به استقلال و عزت کشور، ایستادگی مقتدرانه در مقابل استکبار جهانی و دستیابی به پیشرفت‌ها و فن‌آوری‎های نوین ثمره خون شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان خاطرنشان کرد: باید قدر این سرمایه عظیم الهی را دانست و برای بهره‎مندی از آن حداکثر دانش و خلاقیت را به کار برد.

وی با اشاره به اینکه ما هنوز نیازمند شهداء هستیم یادآور شد: جنگ فرهنگی دشمن در همه ابعاد گسترده است و امروز باز همین شهدا نجات دهنده کشور از این تهاجمات خواهند بود.

جهانی با بیان اینکه در بحث یادواره‎ها باید از کارهای نوین و خلاقانه استفاده کرد، گفت: به دنبال این هستیم تا با برگزاری دومین یادواره شهدای پرستار و ایثارگر و کنگره مراقبت پرستاری در تروما و جانبازان جنگ، چاپ کتاب شهدای حوزه سلامت و راه‎اندازی وب‎سایت اختصاصی در این حوزه را در گلستان داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان متذکر شد: برای تحقق هرچه بهتر ترویج فرهنگ شهدا از همه ظرفیت‎ها و پتانسیل‎های موجود استفاده خواهیم کرد.

جلسه هماهنگی دومین یادواره شهدای پرستار و ایثارگر و کنگره مراقبت پرستاری در تروما و جانبازان جنگ با حضور معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان نظام پرستاری، معاون فنی نظام پرستاری و اعضای شورای عالی فرهنگ سازمان نظام پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول برگزار شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه