جمع آوری 14,000,000,000 ریال زکات در علی آبادکتول

زرین نامه: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان علی آبادکتول در سال گذشته بیش از 14 میلیارد ریال زکات جمع آوری کرد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ ابراهیم باغبانی در همایش بزرگ زکات در شهرستان علی آبادکتول با اشاره به کسب مقام اول گلستان در زمینه جمع آوری زکات گفت: سال گذشته بيش از 200 ميليارد ریال زكات در استان گلستان جمع آوری شد که سهم شهرستان علی آبادکتول از این مبلغ 14 میلیارد ریال بود.

وی اظهار کرد: سال گذشته بيش از ۴۰۰ پروژه عمراني در روستاهای استان گلستان از محل جمع آوري زكات احداث شد که 38 پروژه عمرانی آن در روستاهای شهرستان علی آبادکتول اجرا شد.

توانمندسازی مددجویان مهمترین هدف کمیته امداد

باغباني در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین محور فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندی سازی مدددجویان عنوان کرد و افزود: در کمیته امداد مشکلات نیازمندان به صورت اساسی حل نمی شود بلکه مددجویان و خانواده آن ها را به صورت جانبی هدایت شده تا بتوانند زندگی خود را اداره کنند.

وي تاكيد كرد: سهم اختصاصي دولت به زكات پارسال ۲۰ درصد بوده است كه لازم دولت به تعهداتش عمل نمايد.

کمیته امداد مرکز بزرگ آسیب شناسی و خدمات دهی در کشور است

باغبانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخشی از دلایل تولید فقر در کشور به سبب قوانین قفیر سازمان است، اظهار کرد: به عنوان مثال تامین هزینه درمان بیماران سعب العلاج، پرداخت مهریه های سنگین که این روزهای بجای پشتبانی از زندگی زنان، خود عامل تهدید و طلاق شده است، که باید اصلاح شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: کمیته امداد یک مرکز بزرگ آسیب شناسی و خدمات دهی اجتماعی در کشور است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز حامی بسیاری از خانواده ها می باشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه