استقرار عامل بانک سپه در مراکز خرید تضمینی گندم

زرین نامه: سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: یکی از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده برای خرید تضمینی گندم استقرار عامل بانک سپه در مراکز خرید است.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، محمدرضا افشار در حاشیه برگزاری جلسه راهبری و هم‏اندیشی که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: به منظور برگزاری هر چه کیفی‏تر امر خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان گلستانی جلسات هم‏اندیشی و کارشناسی در شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان در نوبت‏های مختلف در حال برگزاری و تداوم است.

وی تصریح کرد: به منظور رفاه حال گندمکاران گلستانی در زمان تحویل گندم خود به مراکز خرید برنامه‏ریزی‏های کارشناسی و مدونی با همفکری و اعلام نظر کارشناسان امر صورت گرفته است که اتخاذ تصمیمات و راهکارهای عملی و کارا از نمونه‏های مهم و بارز آن است.

افشار افزود: یکی از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این امر استقرار عامل بانک سپه در مراکز خرید است که کشاورزان می‏توانند هرگونه سوال و ابهامی را در زمینه عملیات بانکی مربوطه از وی پرسش کرده و ایشان موظف است تا در حد امکان مشکل احتمالی را در محل رفع کند.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان یادآور شد: با توجه به این امر که زمان آغاز خرید گندم در گلستان مصادف است با پیک خرید و پرداخت وجه گندمکاران دیگر استان‏های جنوبی کشور، مسئولان امر در تهران و استان در تلاش هستند تا سیستم بانکی را با به روز نگاه داشتن، این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی در خصوص اطلاع‏رسانی به کشاورزان گلستانی برای افتتاح حساب در بانک عامل افزود: برنامه‏ریزی شده است تا واحد روابط عمومی شرکت غله گلستان با همکاری روابط عمومی بانک سپه استان تراکت‏های اطلاع‏رسانی در این خصوص را در سراسر استان توزیع کند، همچنین طی چندین نوبت از طریق واحد خبر صدا و سیمای مرکز گلستان این موضوع اطلاع‏رسانی خواهد شد.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطرنشان کرد: کارشناسان واحد آزمایشگاه مرکزی غله استان از تمامی مراکز خرید تضمینی گندم در سراسر استان در نوبت‏های مختلف بازدید کارشناسی به عمل خواهند آورد و نقطه نظرات خود را به دلیل حفظ بهداشت و سلامت مراکز ذخیره‏سازی اعلام می‏کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه