جشنواره غذا در علی آبادکتول+ تصاویر

زرین نامه: همزمان با هفته خوابگاه های دانشجویی، جشنواره غذا در خوابگاه خواهران صدف دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با هدف معرفی و آشنایی دانشجویان با غذا های  استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ در این جشنواره که در فضای باز و زیبای خوابگاه صدف و با حضور اعضای هیات رئیسه برگزار شد، دانشجویان علاقه مند به آشپزی و سفره آرایی با ذوق و سلیقه ی خود، غذاهای سنتی متنوعی را با آماده کردند تا داوری شود.

محمدتقی حیدری معاون دانشجویی این واحد دانشگاهی هدف از برپایی این جشنواره را تلاش برای تغییر سبک زندگی، فرهنگ سازی در زمینه سلامت با تاکید بر تغذیه سالم و تشویق دانشجویان به استفاده بیشتر از محصولات زیستی در رژیم غذایی عنوان کرد و افزود: پخت انواع غذاهای سنتی، کیفیت و طعم غذاها، توجه به تزیینات غذا و دقت در انتخاب مواد اولیه غذا برای پخت غذای سالم از جمله معیارهای مهم انتخاب غذای برتر در این جشنواره است.

حیدری همچنین در حاشیه این جشنواره از اعزام تعدادی دانشجویان برتر خوابگاه به مشهد مقدس خبرداد و در پایان این مراسم به غذاهای برگزیده جشنواره، برندگان مسابقات دارت و طناب کشی که به مناسبت هفته خوابگاه های برگزار شده بود، هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

qaza 1.JPG - 67.09 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه