نقشه راه روابط عمومی های استان گلستان تدوین می شود

زرین نامه: مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: جشنواره روابط عمومی ها در هشتم خرداد، نقشه راه روابط عمومی های استان را مشخص می کند و ما بعد از جشنواره بازدید های میدانی خود را از روابط عمومی ها آغاز می کنیم.

به گزارش زرین نامه؛ علی یازرلو ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: جشنواره امسال هشت خرداد ماه برگزار می شود و بابک دربیکی مدیر کل مرکز اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مدرس کارگاه آموزشی نوبت صبح جشنواره روابط عمومی هاست.

وی تصریح کرد: کارگاه روابط عمومی ها در بستر مجازی ، بازدید از غرفه ها و بررسی گزارش عملکرد روابط عمومی ها توسط هیات داوران و در پایان سخنرانی استاندار گلستان به عنوان سخنران اصلی جشنواره از مهم ترین برنامه های روز هشتم خرداد است.

یازرلو در ادامه هدف از برگزاری چنین جشنواره ای را شروع جدیدی برای ارتباط و تعامل روابط عمومی های استان دانست و گفت: در نظر داریم بی انگیزگی حاکم از روابط عمومی ها را بزداییم و ارتباط مستمر بین روابط عمومی ها را در طول سال در جهت توسعه استان داتشه باشیم .

وی برگزاری کارگاه های آموزشی برای روابط عمومی ها را در طول سال از دیگر برنامه های روابط عمومی استانداری دانست و افزود: ظرفیت بسیار خوبی هم اکنون در روابط عمومی استانداری ایجاد شده است و در نظر داریم از همین ظرفیت بتوانیم نیازهای حداقلی روابط عمومی ها را برطرف کنیم .

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان در ادامه تصریح کرد: ما در نظر داریم در روز هشتم خرداد به بهترین تیتر خبری عکس خبری و گزارش خبری که توسط خبرنگاران استان مربوط به سال 92 و 93 تهیه شده است جوایزی اهدا کنیم و خبرنگاران استان می توانند مطالب مرتبط با این سه موضوع را در قالب یک سی دی تا روز 5 خرداد به استانداری گلستان ارسال کنند./مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه