حماسه سوم خرداد نماد قدرت ایران است

زرین نامه: رئیس دانشگاه پیام نور گلستان حماسه فتح خرمشهر را نقطه عطف دفاع‌مقدس دانست و گفت: این حماسه بزرگ نماد قدرت ایران است.

به گزارش زرین نامه؛ اسماعیل نادری پنجشنبه شب در گفت‎وگو با خبرنگاران گلستان با گرامیداشت سالروز غرورآفرین فتح خرمشهر اظهار داشت: توکل به خدا، ایثار، مقاومت و پایمردی رمز پیروزی حماسه‎سازان این مرز و بوم در عملیات بیت‎المقدس شد.

وی تصریح کرد: سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، نمادی زیبا، غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

رئیس دانشگاه پیام نور گلستان نقش ولایت را در پیروزی مقتدارانه حماسه سوم خرداد مهم خواند و افزود: عامل اساسی در ایجاد این حماسه بزرگ فرماندهی معنوی امام خمینی(ره) بود.

نادری بیان کرد: همت و توان رزمندگان با اتکا به نیروی ایمان و پیروی بی‎قیدوشرط از امام، وحدت بین تمامی نیروها اعم از ارتش، سپاه، بسیج و جهادسازندگی منجر به خلق این حماسه عظیم شد و تمام معادلات، باورها و ذهنیت‌هایی را که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت تغییر داد و نصرت‌الهی را نصیب این ملت کرد.

وی حماسه‎سازی ملت قهرمان و ولایتمدار ایران را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این روز، نماد مقاومت و ایثار مردم ایران در مقابل دشمنان اسلام و معجزه الهی بود که در کارنامه ملت قهرمان، حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی ثبت شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان با تأکید بر اینکه دانشجویان باید آگاه‌تر و هوشیارتر نسبت به دشمنان انقلاب باشند، ابراز داشت: دانشجویان باید ادامه‌دهنده راه رزمندگان و شهدا باشند و از امانتی که در اختیارشان گذاشته شده به خوبی نگهداری کنند.

نادری با بیان اینکه سوم خرداد تجلی الطاف خداوند بر ملت ایران بود، گفت: رزمندگان اسلام با حماسه‌آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزشهای ناب اسلامی و اعتقادی بود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه