ماهواره چگونه به همسران شما خيانت كردن را آموزش مي دهد؟

زرین نامه: ماهواره کاری می کند بدون آنكه خودت بخواهي و بداني در ناخودآگاه ذهنت به قهرمان داستان حق خيانت مي دهی.

به گزارش زرین نامه؛ هيچ وقت در منوي برنامه هاي ماهواره موضوعي با عنوان چگونه به همسران خود راه و رسم خيانت را آموزش دهيم ديده نمي شود ولي تنها همين يك پيام در پشت اكثر سكانس هاي فيلم هاي پر رنگ و لعاب آن نهفته شده است.

فضاي فيلم برداري سريال در منازلي بسيار شيك ، رويايي و شاهانه در ابتدا شما را جذب سريال مي كند.

استفاده از هنر پيشه گان جوان و خوش سيما بالباسهايي متنوع و بسيار جذاب به خصوص براي نسل جوان و خانم ها، شما را ترغيب مي كند تا چند لحظه اي فيلم را دنبال كنيد.

موضوع فيلم خيانت آنهم خيانت بانوان ! آنقدر اين موضوع وحشتناك و بزرگ در ذهنتان مجسم مي شود كه ناخودآگاه تمايل داريد بدانيد آخر داستان چيست

بسياربسيار هوشمندانه تمام صحنه هاي مبتذل و حساسيت برانگيز و حتي آهنگ هاي غير مجاز از اين قبيل فيلم ها حذف شده است آنقدر به ظاهر پاستوريزه به نظر مي آيد كه به خودت اجازه مي دهي به همراه فرزندان خود سريال را تا ته دنبال كنی اين تازه آغاز ماجراست.

كسي كه خيانت مي كند زيباترين و محبوب ترين و نقش اول سريال است از قضا طرف مقابل كه مورد خيانت قرار مي گيرد پير و زشت است

بدون آنكه خودت بخواهي و بداني در ناخودآگاه ذهنت به قهرمان داستان حق خيانت مي دهي البته خيلي خيلي كمرنگ...

قهرمان داستان به عشق حرام خود دلباخته شده و از شدت علاقه رنج مي برد گاهي چنان مظلوم مي شود كه اگر تو نه ،حتما نوجواني كه در خانه داري به شدت دلش براي او مي سوزد..

هميشه كساني دراين سريالها هستند كه فرد خاطي را سرزنش مي كنند اين ماجرا چنان وارونه نمايش داده مي شود گويا كساني كه خيانت را محكوم مي كنند ظالم هستند.

و اما پايان ماجرا: قهرمان خيانت كار داستان با برملا شدن خيانتش خودكشي مي كند آنهم بعد ازكلي مظلوم نمايي و سوختن در عشقي حرام و هوس آلود..

آنچنان در پايان فرد خاطي را مظلوم و تمام كساني كه او را سرزنش كردند انسان هايي فاقد درك و شعور نشان مي دهند كه بدون آنكه حتي خودت بفهمي در نا خودآگاه ذهنت خيانت را توجيه مي كني

به مرور آرام و آرام با تكرار اين موضوع سعي در قبح شكني و عادي سازي اين ماجرا مي كنند . متاسفانه در اين راه موفقيت هايي هم كسب كردند رشد بي سابقه طلاق در كشور آنهم به دليل خيانت و متاسفانه در بسياري از موارد آنهم ازسوي بانوان دليل محكم بر اين مدعي است./ساحل گميشان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه