23 ناحیه و شهرک صنعتی گلستان با 10 درصد ظرفیت کار می‎کنند

زرین نامه: نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: 23 ناحیه و شهرک صنعتی در گلستان وجود دارد که با 10الی 15 درصد ظرفیت کار می‎کنند.

 به گزارش زرین نامه؛ رحمت‎الله نوروزی ظهر دیروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: گلستان رتبه 28 اشتغال ناقص را داراست که نشان می‎دهد وضعیت ما در این بخش مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه سهم گردشگری گلستان نیم درصد است، تصریح کرد: در بخش کشاورزی 157 هزار هکتار پنبه در گلستان کشت صورت می‎گرفت و به سرزمین طلای سفید معروف بود اما در حال حاضر 28 کارخانه پنبه در گلستان تعطیل است.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با کمک دولتمردان اشتغال مولد و اشتغال پایدار در گلستان تقویت شود.

نوروزی با بیان اینکه نیروگاه علی‎آباد کتول یکصد میلیارد تومان از دولت طلبکار است، خاطرنشان کرد: صنعت برق نیز 22 هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است.

وی خواستار نگاه ویژه دولتمردان برای اجرای فاز دوم نیروگاه علی‎آباد کتول شد و گفت: با حمایت دولت در این راستا می‎توان شاهد اتفاقات خوبی در این بخش شد.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سد محمدآباد یکی از برنامه هایی بود که قبل و بعد از انقلاب اسلامی کارهای مطالعاتی روی آن انجام گرفت اما هنوز خروجی مناسبی اتفاق نیفتاده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: وضعیت کشاورزی گلستان با توجه به مراحل کاشت، داشت و برداشت هزینه‎های تمام شده زیادی را به کشاورزان تحمیل می‌کند که نیازمند توجه جدی است.

وی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها را برای اقشار آسیب‎پذیر جامعه نامناسب خواند و گفت: کارگران، کارمندان، بازنشستگان و فرهنگیان با اجرای فاز دوم هدفمندی در فشار مسائل اقتصادی هستند.

نوروزی بیان داشت: با درصدی که دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها در نظر گرفته تامین حقوق این اقشار را پاسخگو نیست لذا دولت باید در این زمینه تدابیر لازم را اتخاذ کند تا تحولی در زندگی اقشار آسیب‎پذیر جامعه حاصل شود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه