500 نفر از علی آبادکتول به مرقد امام خمینی (ره) اعزام  می شود

زرین نامه: فرمانده سپاه شهرستان علی آبادکتول از اعزام کاروان 500 نفری شهرستان به مرقد امام خمینی (ره) و اهداء 300 میلیون ریالی خیرین علی آبادکتول به کاروان ارتحال امام خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سرهنگ علی اصغر قربانپور در جلسه هماهنگی اعزام کاروان ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان علی آبادکتول با حضور فرماندار این شهرستان بیان کرد: هر سال کاروان هایی از سراسر کشور برای بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) به مرقد ایشان اعزام می شوند.

دشمن به نحوه رفتار ما با امام خویش چشم دوخته است

وی با بیان اینکه دشمنان کشور به این حضور حماسی مردم در سالروز رحلت امام خمینی چشم دوخته اند، تصریح کرد: دشمن به ما چشم دوخته است تا ببیند ما با امام خود چه می کنیم و آیا پای انقلاب خود همچنان ایستاده ایم ؟ تا بر اساس رفتار ما برنامه ریزی کند.

قربانپور با بیان اینکه سال‌ها از رحلت جانسوز امام خمینی(ره) می‌گذرد اما هنوز عشق ملت به‌ویژه نسل جوان به بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در قلب‌ها بیداد می‌کند، اذعان داشت: عزت و افتخار ملت ایران در تمام عرصه‌های جهانی مرهون رهنمودهای امام خمینی(ره) است.

وی تصریح کرد: 500 نفر در قالب 12 اتوبوس و تیم پشتیبان از شهرستان علی آبادکتول در روز 12 خرداد ماه به شهر مقدس قم و مسجد جمکران و سپس به مرقد امام خمینی (ره) برای حضور در مراسم سالگرد ایشان اعزام می شوند.

امام خمینی نور و امید را برای مردم به ارمغان آورد

فرماندار شهرستان علی آبادکتول نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر مشارکت همه ی دستگاه ها در برگزاری شکوهمند مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان و اعزام زائرین به مرقد امام (ره) گفت: امام خمینی (ره) در آن سال های خفقان آور، نور و امید را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

احمد تجری مفرد اظهار کرد: امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی را در کشورمان حاکم کرد و زمینه ساز سربلندی، عزت و رشد مردم ایران در جهان شد.

وی در ادامه از خیرین، صنعتگران، کشاورزان و مسئولین شهرستان دعوت کرد تا در تامین بخشی از هزینه های اعزام همکاری کنند.

به گزارش زرین نامه ؛ در این جلسه که تعدادی از کشاورزان، اصناف و مسئولین ادارات حضور داشتند که به صورت نقدی مبالغی به کاروان ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان علی آبادکتول اهدا کردند.

کمک 300000000 ریالی خیرین به کاروان ارتحال امام

فرمانده سپاه شهرستان علی آبادکتول مجموع این کمک های مالی را 300 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خیرین علاقه مند به اهداء کمک هزینه نقدی به این کاروان می توانند مبالغ خود را به شماره حساب 1-36378-54-4016 واریز کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه