همایش ایثار و حماسه در علی آبادکتول برگزار شد+ تصاویر

زرین نامه: همایش ایثار و حماسه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین نریمی سا از رزمندگان و فرماندهان عملیات بیت المقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی نریمی سا عضو هیئت مدیره بنیاد روایت سیره شهدا و عضو گروه علمی بنیاد فرهنگ و ادیشه انقلاب اسلامی از فرماندهان عملیات بیت المقدس و همرزمان شهید جهان آرا است.

 نریمی سا در حاشیه این همایش و گفتگو با خبرنگار زرین نامه با اشاره به سخن امام صادق (ع) بر تحصیل علم و معرفت و حفظ نفس از گناه تاکید کرد و گفت: جوانان علم خود را افزایش دهند و نفس خود را حفظ کنند تا بتوانند به سپاه امام زمان (عج) ملحق شوند.

وی درباره اینکه تا چه اندازه موفق بوده ایم، اذعان داشت: در شاخص های کلان پیشرفت های خوبی داشته ایم، اما نیاز است در برخی از جزئیات بیشتر کار شود.

نریمی سا همچنین بیشترین کشور را در تربیت اندیشه نیروهای جوان، پاک و ولایی دانست و گفت: همه ی مدارس، دانشگاه ها، نیروهای علمی و فرهنگی وظیفه دارند برای تربیت اندیشه ی اسلامی و جوانان ولایی تلاش کنند.

گفتنی است این همایش به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد که با برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و ایستگاه صلواتی همراه بود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه