کارکنان گاز گلستان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند

زرین نامه: دبير پايگاه بسيج شهيد گرزين گاز گلستان از اعزام بسیجیان این شرکت به مرقد حضرت امام خمینی (ره) در ایام ارتحال معظم له خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سيد جواد موسوي در این باره گفت: پایگاه بسیج شرکت گاز گلستان در راستای حضور پکپارچه در مراسم با شکوه گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) مانند سال های گذشته کاروانی از کارکنان علاقه مند و بسیجی به مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند کرد.

وی اظهار کرد: این شرکت همه ساله در سالگرد ارتحال امام راحل (ره) با ارسال فراخوانی از علاقه مندان جهت حضور در این مراسم ثبت نام می کند که با استقبال خوب کارکنان بسیجی همراه است.

موسوي تصریح کرد: کاروان اعزامی گاز گلستان در این سفر معنوی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار فقیدنظام مقدس جمهوری اسلامی و پیوستن به خیل عظیم عزاداران و شرکت در مراسم گرامیداشت حضرت امام راحل (ره) با آرمان های بلند امام خمینی (ره) تجدید میثاق می کنند.

دبير پايگاه بسيج شهيد گرزين گاز گلستان در ادامه گفت: کارکنان بسیجی شرکت در این سفر به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران مشرف می شوند و با انجام اعمال عبادی از فیوضات معنوی این اماکن مقدسه نیز بهره مند خواهند شد.

موسوي در پایان خاطر نشان کرد: سال‌ها از رحلت جانسوز امام خمینی(ره) می‌گذرد اما هنوز عشق ملت به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در قلب‌ها بيدار است لذا بايد جهت برگزاری با شكوه تر مراسم گراميداشت ياد و خاطره بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران اهتمام ويژه صورت پذيرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه