امداد رسانی شبانه روزی بسیجیان فاضل آباد به آسیب دیدگاه سیل اخیر+تصاویر

زرین نامه: به دنبال وقوع سیل در دهنه محمد آبادکتول، حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم به همراه بسیج سازندگی شهرستان علی آبادکتول در راستای خدمت رسانی به سیل دیدگان نقش پررنگی ایفا کردند.

سرهنگ سید محمدرضا میردیلمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم شهر فاضل آباد در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: نیروهای بسیجی و پاسدار حوزه مقاومت به همراه بسیج سازندگی شهرستان از زمان وقوع سیل شب گذشته در دهنه محمد آباد کتول و شهر فاضل آباد، در منطقه حاضر شده و درحال خدمات رسانی به سیل دیدگان و کمک به رفع خسارات هستند.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه بسیج از شب گذشته تا کنون اظهار کرد: بعد از هماهنگی فوری با فرماندار و فرماندهی سپاه شهرستان علی آبادکتول و بخشدار کمالان، طی فراخوانی فرماندهان و اعضای بسیج پایگاه های مقاومت و بسیجیان گردان ذوالفقار نیز از شب گذشته به حالت آماده باش در آمده و در حال فعالیت برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی می باشند.

میردیلمی با قدردانی از حضور خودش جوش بسیجیان در کمک به سیل زدگان تصریح کرد: تعدادی از بسیجیان که دارای تراکتور بودند، با حضور در محل سیلاب، برای حمل و نقل مردم در شهر فاضل آباد و جلوگیری از ورود سیلاب کمک فراوانی کردند.

وی افزود: بسیجیان روستاهای الامن و محمد‌آبادکتول نیز با وسایل نقلیه سنگین و سبک خود و سنگ شکن به میدان آمده و با همکاری اداره راه در حال تلاش برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی روستاهای کوهستانی می باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم شهر فاضل آباد با اشاره به تشکیل تیم شناسایی و امدادی بسیج در منطقه یادآورد شد: از شب گذشته تیم شناسایی صدمات مالی و جانی در شهر فاضل آباد و روستاهای کوهستانی دهنه محمدآبادکتول راه اندازی شده و در حال یافتن و امداد رسانی به مسافرین، مصدومین و مفقودین می باشند.

وی در خصوص کمک های غذایی به سیل زدگان نیز گفت: حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم به همراه بسیج سازندگی از ساعت 2 بامداد با توزیع نان، مواد غذایی و میوه بین مسافران در راه مانده را آغاز کرده که تا کنون ادامه دارد.

میردیلمی با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان خاطر نشان کرد: از شب گذشت با همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان، یک فروند بالگرد نیز در حال انتقال سیل زدگان و آسیب دیدگان روستاهای دهنه محمد آباد به شهر فاضل آباد می باشد.

گفتنی است عملیات امدادرسانی به سیل زندگان و تلاش برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی همچنان ادامه دارد.

 

 

 

 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه