تثبیت کنترل قیمت ها در صنایع بالادستی کشور ضروری است

زرین نامه: نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول و بخش کمالان در مجلس گفت: تثبیت کنترل قیمت ها در صنایع بالادستی کشور ضروری است .

به گزارش خبرنگار زرین نامه، نماینده مردم علی آباد کتول و بخش کمالان در مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در کشور طی ماه های اخیر گفت: در حال حاضر دولت باید توجه جدی به مشکلات اقتصادی کشور داشته و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.
رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور افزود: امروزه شاهد به بار نشستن نهال انقلاب اسلامی در خارج از مرزها هستیم که بیداری اسلامی نیز نویدبخش تحقق این وعده الهی است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در ادامه تصریح کرد: آنچه که بیداری اسلامی را در حال حاضر مورد هجمه قرارمی دهد غفلت از ولایت پذیری و همین طور وحدت کلمه است که باید به این موضوع در راستای بیداری اسلامی توجه شود.
نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس نهم اظهار داشت: با توجه به این که حدود ۳۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد ما همواره شاهد هجمه های وسیع تبلیغاتی از سوی دشمنان نظام بوده ایم که با درایت مسئولان و فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب توانسته ایم با این حجم وسیع تهدیدها و تحریم ها مقابله کنیم.

نوروزی درادامه نطق میان دستور خود درجلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه گرانی و عدم کنترل قیمت ها فشار مضاعفی را به اقشار کم درآمد جامعه، کشاورزان، کارگران و فرهنگیان که سکانداران تربیت نسل های آینده هستند وارد کرده که باید دولت گام های اساسی در جهت رفع مشکلات آنها بردارد.
نماینده مردم علی آباد کتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در کشور طی ماه های اخیر گفت: در حال حاضر دولت باید توجه جدی به مشکلات اقتصادی کشور داشته و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به ضروریت اصلاح در سیستم امور بانکی کشور تاکید کرد: در حال حاضر سیستم بانکی کشور با مشکلات متعددی همراه است که یکی از آنها دست اندازی در ارائه تسهیلات به متقاضیان است که باید به این مساله رسیدگی شود.
نماینده مردم شریف علی آباد کتول وبخش کمالان در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش با اشاره به مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور و هیات دولت به شهرستان علی آباد کتول یادآور شد: تاکنون مصوبات متعددی در سفرهای استانی رئیس جمهور و هیات دولت به شهر علی آباد کتول و روستاهای این شهر داشته ایم که یکی از آنها رساندن گاز به روستاهای شهرستان علی آبادکتول است اما تاکنون اقدامات لازم در این خصوص انجام نشده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه