نوبخت وارد استان گلستان شد

زرین نامه: محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برای بررسی خسارت‎های ناشی از سیل چند روز گذشته وارد استان گلستان شد.

به گزارش زرین نامه؛ قرار است تا ساعات دیگر جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با حضور محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، حسن صادقلو استاندار گلستان و دیگر مسئولان استانی در استاندار گلستان برگزار شود.

بارش شدید باران از ساعت حدود 15 عصر روز پنج‎شنبه هشتم خردادماه در ارتفاعات شهرستان‌های علی‎آبادکتول، رامیان، آزادشهر، گالیکش و مینودشت، موجب جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌های «زرین‎گل»، «محمدآباد» (علی‎آبادکتول) «قره‎چای» (رامیان) و «خرمارود» در آزادشهر شد.

بر اثر این سیلاب، پل «گل رامیان» تخریب، پل ورودی «فاضل آباد» و پل «قره‎قاچ» در محور اصلی زیر سیلاب قرار گرفت و موجب مسدود شدن محور گرگان - آزادشهر شده است.

در محور «خوش ییلاق» بارندگی شدید به همراه جاری شدن گل و لای در سطح جاده موجب مسدود شدن راه و تگرگ در شهرهای آزادشهر و مینودشت خسارات فراوان به محصولات زراعی وارد کرده است.

با هماهنگی‎های به عمل آمده تجهیزات و ماشین‎آلات مورد نیاز در منطقه مستقر و نسبت به بازگشایی محورهای مواصلاتی و جابجایی و امدادرسانی در راه ماندگان اقدام شده است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه