ما موظفیم خود و دیگران را به بهشت هدایت کنیم / این همه شهید دادیم تا احکام اسلام پیاده شود

زرین نامه: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملاک و معیار ما برای سنجش حق و باطل ولایت ‏فقیه است و همه افراد و گروه ‏ها را باید با این معیار مورد ارزیابی قرار دهیم.

به گزارش زرین نامه؛ حجت ‏الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، پنج‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد در امامزاده عبدالله گرگان اظهار داشت: ما موظف هستیم خود و دیگران را به بهشت هدایت کنیم و این همه شهید دادیم تا احکام اسلام پیاده شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید به گونه ‏ای رفتار کنیم که اگر امام علی (ع) را ندیدیم نمونه ‏ای از آن را بتوانیم به مردم نشان بدهیم.

آقاتهرانی افزود: گفتار و کردار ما باید به گونه‏ ای باشد که مجلس، بازار، دانشگاه، زندگی و محل کار ما رنگ و بوی عبادت به خود گیرد.

ملاک سنجش حق و باطل، ولایت ‏فقیه است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سیاست همیشه حق و باطل وجود دارد، تأکید کرد: ملاک و معیار ما برای سنجش حق و باطل ولایت ‏فقیه است و همه افراد و گروه ‏ها را باید با این معیار مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی توضیح داد: وقتی ولی‏‌فقیه فتنه را تشخیص داد و آن را محکوم کرد ما هم باید پشت‏ سر ایشان ایستاده و فتنه را محکوم کنیم.

رهبر معظم انقلاب نسبت به فرهنگ اسلامی احساس خطر می‏کنند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: امام (ره) تأکید می‏کرد که فتنه را شفاف مطرح کرده و به صراحت هم محکوم کنید. کسی که تراز نداشته باشد چگونه می‏تواند راه درست را انتخاب کند، به طور مسلم چنین فردی در کار خود درمانده می ‏شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بخش فرهنگی احساس خطر می‏کند، گفت: این احساس صرفا مربوط به هنرمندان نیست، بلکه به فرهنگ اسلامی مربوط می‏شود. / فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه