گزارش اقدامات مرکز بهداشت در سیل اخیر+تصاویر

زرین نامه: مرکز بهداشت و درمان شهرستان علی آبادکتول اقدامات بهداشتی خود را بالافاصله بعد از وقوع سیل اخیر در بخش کمالان آغاز کرد و همچنان به صورت آماده باش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ از ساعات آغازین وقوع سیل در بخش کمالان، جلسات هماهنگی با نیروهای شبکه و سایر ادارات انجام و مسائل و مشکلات بهداشتی با الويت تامين آب آشاميدنی سالم پيگيری شد.

به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم، بيمارستان، اورژانس 115 علی آبادکتول و مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی فاضل آباد به صورت آماده باش در آمد.

همچنین ضمن بازديد رییس شبکه بهداشت و درمان، واحد بیماری ها و واحد بهداشت محیط شهرستان علی آبادکتول از مناطق سيل زده، از کليه منابع آب، مراکز تهيه و توزيع مواد غذايی به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

عملیات کلرسنجی، نمونه برداری ميکروبی و شيميايی از آب آشاميدنی مناطق سيل زده نیز بالافاصله بعد از وقوع سیل آغاز و آب این مناطق همچنان تحت کنترل می باشد.

همچنین آموزش های خانه به خانه توسط واحد بهداشت محیط و واحد بیماری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی آبادکتول در مناطق سیل زده بخش کمالان، بعد از وقوع سیل انجام و ساکنین روستاها از لحاظ بیماری های شایع در زمان سیل توجیه شدند.

گفتنی است اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی آبادکتول برای کنترل وضعیت بهداشتی و درمانی مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد.

گزارش از شهناز غریب شیرنگی مسئول آموزش بهداشت و روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان شهرستان علی آبادکتول 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه