ثبت‎نام اینترنتی عتبات عالیات در 36 دفتر زیارتی گلستان آغاز می‎شود

 زرین نامه: سرپرست حج و زیارت گلستان از آغاز ثبت‎نام اینترنتی عتبات عالیات خبر داد و گفت: ثبت‎نام اینترنتی عتبات عالیات در 36 دفتر زیارتی گلستان از 10 تیرماه سال جاری آغاز می‎شود.

به گزارش زرین نامه؛ ابوذر زهره‎منش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: زائران عتبات عالیات در دوره تابستان امسال پیش‎ثبت‎نام نمی‎شوند بلکه به صورت اینترنتی از طریق سامانه atabat.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز می‎توانند اقدام به ثبت‎نام کنند.

وی از کاهش 10 درصدی هزینه‎های سفر به عتبات عالیات خبر داد و تصریح کرد: اعزام‎های تابستانه از ششم مرداد آغاز و تا چهارم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

سرپرست حج و زیارت گلستان با بیان اینکه امکان اعزام متقاضیان به عتبات عالیات در نیمه اول ماه مبارک رمضان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در راستای سرویس‎دهی بهتر به زائران و تعمیر هتل‎های کربلا و نجف اعزام زائران در نیمه اول ماه رمضان امکان‎پذیر نیست.

زهره‎منش ادامه داد: کسانی که متقاضی سفر به عتبات عالیات در نیمه دوم ماه مبارک رمضان هستند می‎توانند درخواست خود را به صورت گروهی از طریق دفاتر زیارتی مجاز انجام دهند و در زمینه تعداد زائران هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مرزهای زمینی در امنیت کامل است

وی در خصوص امنیت مرزها گفت: مرزهای زمینی در امنیت کامل است و انتقال پروازهای هوایی عتبات عالیات نیز به فرودگاه نجف واگذار شده است.

به گفته زهره‎منش؛ زیارت کاظمین به دلیل مسائل امنیتی و مجاورت با شهر بغداد برای زائران حذف شده است لذا مدت اقامت آنها به مدت چهار شب در کربلا و سه شب در نجف خواهد بود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه