تجلیل از اعضای ستاد "مسیر سبز - ساحل پاک" بندرترکمن+ تصاویر

زرین نامه: طی مراسمی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان از همکاران و اعضای ستاد «مسیر سبز -ساحل پاک» شهرستان ترکمن تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ در این مراسم که در سالن آمفی تائتر اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان برگزار شد، مهاجر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، از رییس اداره محیط زیست شهرستان ترکمن و همکاران وی در شهرستان های ترکمن وگمیشان با اهداء لوح و جوایزی به رسم یادبود، قدردانی کرد.

علی بیانی رییس حفاظت محیط زیست شهرستان ترکمن و گمیشان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طرح ملی "مسیر سبز - ساحل پاک" در ایام تعطیلات نوروزی به اجرا درآمد که شهرستان ترکمن جزو شهرستان های برتر در حوزه اجرای این طرح ملی شناخته شد.

وی اظهار کرد: در این طرح کارشناسان و محیط بانان ادارات محیط زیست با برپایی کمپ ها و چادر هایی در مناطق تفرجگاهی شهرستان، اطلاعات زیست محیطی به علاقه مندان ارائه می دهند.

بیانی تصریح کرد: در این طرح، بسته های آموزشی در ارتباط با حفاظت از محیط زیست و حفظ سواحل دریای خزر بین مسافرین توزیع شد.

وی یادآور شد: در مراسم مشابهی در مرکز اداره ترکمن نیز از همیاران و همکاران اجرای این طرح در سطح شهرستان قدردانی شد.

Torkman 2.JPG - 92.72 کیلو بایت

برگزاری 2 جلسه آموزشی برای دهیاران بندرترکمن و گمیشان

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان ترکمن و گمیشان در ادامه از برگزاری دو جلسه آموزشی توسط این اداره با دهیاران و بخشداران نواحی مختلف شهرستان های ترکمن و گمیشان خبر داد.

بیانی هدف از برگزاری این جلسات بسط و توسعه فرهنگ محیط زیست و آشنا سازی با میحط زیست عنوان کرد و افزود: در این جلسات که با حضور پسرکلو بخشدار و دهیاران بخش مرکزی گمیشان در فرمانداری گمیشان برگزار شد، علاوه بر ارائه مطالبی در خصوص محیط زیست و آشنا سازی آن ها با قوانین و مقرات محیط زیست، تعدادی بسته آموزشی نیز توزیع شد.

وی ادامه داد: در پایان این جلسه از همکاری و تلاش بخشدار مرکزی گمیشان در خصوص توسعه فرهنگ محیط زیست تجلیل و قدردانی گردید.

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان ترکمن و گمیشان یادآور شد: جلسه دیگری در بخشداری سیمین با حضور دهیاران حوزه گلدشت برگزار شد که در آن قوانین و مقررات سازمان محیط زیست برای حاضرین تشریح و بسته های آموزشی بین آن ها توزیع شد.

Torkman 4.JPG - 63.20 کیلو بایت 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه