مردم و مجلس و دولت جنگ اقتصادي را باور نكرده اند

زرین نامه: سردار بابايي فرمانده سپاه نينوا گلستان گفت : طراحي مقاومتي نياز امروز جامعه است و ركن اساسي اقتصاد مقاومتي به شمار مي رود .

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما ، سرتيپ دوم پاسدار محمد حسين بابايي فرمانده سپاه نينوا گلستان در جمع دانشجويان دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان گفت: صحنه جديدي كه استكبار عليه كشور ما گشوده جنگ اقتصادي است .


وي گفت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي جبهه هاي متعددي عليه ايران اسلامي گشوده شد كه مي توان به جنگ امنيتي كه اوج آن در سال 60 بود و طي آن منافقين با هدف براندازي نظام حدود 12 هزار نفر از هم ميهنان را به شهادت رساندند ولي بدليل حضور مردم خيلي زود جمع شد . جبهه دوم هشت سال دفاع مقدس بود و جبهه سوم جبهه فرهنگي بود كه بعد از جنگ تحميلي شروع شد كه مقام معظم رهبري ابتدا عنوان تهاجم فرهنگي ، شبيخون فرهنگي ، غارت فرهنگي و قتل عام فرهنگي را بكار بردند . در اواسط جنگ فرهنگي ، جنگ سياسي هم شروع شد و 16 سال طول كشيد . آنگاه نوبت به جنگ علمي بود كه در اين عرصه دانشجويان و دانشمندان كشور حماسه آفريدند و در اين راه شهيد هم داديم اما فرهنگ بالاي دانشجويان باعث شد دشمن از اين حربه هم نتيجه اي نگيرد چرا كه دانشجويان در اقدامي جالب حدود 300 نفر به وزير علوم نامه نوشتند و اسم شان را هم ذكر كردند و گفتند مي خواهند رشته تحصيلي خود را به هسته اي تغيير دهند و با اين حركت دشمن كاملا نابود شد .


سردار بابايي ادامه داد : اين حركت دانشجويان شبيه روزهاي دفاع مقدس بود، روزي كه 50 شهيد از يك گردان را به حياط سپاه مي آوردند و فرداي آن روز مي ديديم كه چندين برابر اين شهدا از بسيجيان براي رفتن به جبهه صف آرايي مي كردند .


مردم و مجلس و دولت جنگ اقتصادي را باور نكرده اند


ايشان اذعان داشت : مقام معظم رهبري در تاريخ 1/1/91 در مشهد مقدس عنوان كرد كه دشمن به فكر جنگ اقتصادي است . اين نشان مي دهد كه رهبر انقلابي اسلامي بر فراز قله اي قرار دارد كه به مسائل داخلي و بين المللي اشرافيت دارد و عليرغم هشدارها و نصيحت هايي كه ايشان در اين 9 ماه فرمودند هنوز شاهديم كه مردم ، مجلس و دولت جنگ اقتصادي را احساس نكردند و متاسفانه وقتي مشكلي هم پيش مي آيد سعي مي كنيم گردن ديكگري بيندازيم . تقابلي كه بين دولت و مجلس بوجود امد نشان داد كه ضعفهايي در اين زمينه وجود دارد و البته بايد به ضعف هاي مردم نيز در اين زمينه اشاره كرد و اين در حاليست كه دشمن مرحله مرحله پيش مي رود ولي ما هنوز به يك درك واقعي و مشترك از اين جنگ نرسيده ايم .


رهبر معظم انقلاب مديريت ارزي را گوشزد كرده بود


فرمانده سپاه نينوا گلستان عنوان كرد : دولت به شيوه خود پيش مي رود و باعث اتفاقاتي چون افزايش نرخ ارز شد . اين در حالي بود كه مقام معظم رهبري در تابستان امسال به هيئت دولت گوشزد نمود كه يكي از الزامات اقتصاد مقاومتي بحث اقدامات ارزي است اما اتفاقات چهارراه استانبول و ميدان فردوسي راديديم كه مثلا 800 ماشين لوكس گران قيمت با ارز دولتي براي قشر مرفه بي درد وارد كردند و يا مبلغ بسيار زيادي را صرف ورود لوازم آرايشي كردند اما براي راه اندازي پرو‍ه ها گفتند ارزي نداريم .
بابايي افزود : هدف دشمن اينست كه به رشد ملي و اشتغال لطمه بزند ، مردم كه صدمه ببينند خسته شده و از نظام جدا خواهند شد ، اتحاديه اروپا تحريم هاي شديدي را شروع كرد و نخست وزير رژيم كودك كش صهيونيستي نيز از اتحاديه اروپا تقدير كرد . 3


طراحي مقاومتي نياز امروز جامعه است


وي عنوان كرد : امروز نياز ما طراحي مقاومتي است كه بتواند اقتصاد مقاومتي را عملياتي و راهبردي كند . نمونه اي از طراحي مقاومتي را ما در حزب الله لبنان ديديم كه وقتي سي و سه روز با چهارمين ارتش جهان جنگيد آن رژيم را بيچاره كرد . وقتي اسراييل به حزب اله حمله كرد تمام رادارها ، مخابرات و دكل ها را زد و فكر مي كرد با قطع ارتباط حزب الله مي پاشد . راه برقراري ارتباطي حزب الله با مردم شبكه تلويزيوني المنار بود و راه ارتباط با رزمندگان حزب الله از طريق بي سيم و و غيره بود و اين لايه بندي ها در سطوح مختلف حزب الله رعايت شد بدون اينكه رژيم صهيونيستي خبر داشته باشد .
سردار بابايي گفت : نمونه ديگر طراحي مقاومتي در ايران وجود دارد كه ما در هر شهري گردان هاي آماده بسيجي داريم كه در صورت حمله دشمن آمادگي كامل براي مقابله وجود دارد و تمام ايران يكپارچه پادگان نظامي عليه دشمن است .


دانشجويان بهترين منابع ما هستند


ايشان در پايان خاطرنشان كرد:اقتصاد كشور در حال حاضر عادي ولي وابسته به نفت است . بر خلاف شعارهايي كه در خصوص عدم وابستگي به نفت داده مي شود ولي هنوز درصد بالاي در آمد كشور مربوط به فروش نفت است . ما در كشور بهترين منابع را داريم . همين دانشجويان بزرگترين منابع ما هستند . يك زماني بود كه در همين شهر پزشك نبود و از بنگلادش و پاكستان مي اوردند كه به علت نبود متخصص آنها خدايي مي كردند اما امروز به بركت جمهوري اسلامي در هر خانواده اي دكتر و مهندس و دانشجو يافت مي شود .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه