نظارت بر تاسیسات گردشگری در تابستان/ فعالیت ۲۰۰ واحد پذیرایی در گلستان

زرین نامه: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: با آغاز سفرهای تابستانه و در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران، نظارت بیشتری بر تاسیسات گردشگری استان صورت می گیرد.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، قربان عباسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: با هدف فراهم کردن تسهیلات لازم، خدمات مطلوب و ایجاد امنیت، نظم و بهداشت وهمچنین ایجاد محیطی سالم وشاداب همراه با رفاه نسبی، نظارت مستمری بر تاسیسات گردشگری استان صورت می گیرد.

وی افزود: این بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدماتی مسافرتی و مراکز اقامت موقت (کمپ ها، مهمانسرا، منازل استیجاری) انجام می شود.

عباسی با اشاره به ارزشمندی حقوق مصرف کننده برای جامعه، افزود: رعایت حقوق مصرف کننده و نظارت بر جوامع تحت پوشش از برنامه های این اداره کل است و امیدواریم در جلب نظر مسافران نوروزی در گلستان موفق باشیم.

وی یادآور شد: حدود 200 واحد تحت پوشش این اداره کل فعالیت دارند که شامل 60 واحد دفاتر خدمات مسافرتی، 58 مورد رستوران بین راهی و 20 مورد هتل، 12 مهمانپذیر و 14 پانسیون و30 مورد خانه استیجاری است.

عباسی اظهار امیدواری کرد: این برنامه‌ریزی‌ها جریان خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران را تثبیت و نهادینه کرده و موجب ارتقای رضایتمندی آنان شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه