رمضان فرصتی ویژه برای آموزش سبک زندگی اسلامی+عکس

زرین نامه: بخشدار کمالان با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان و برگزاری منبرهای مذهبی در مساجد توسط روحانیون، فرصتی ویژه برای تبلیغ ارزش های جامعه، آموزش سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ جلسه کمیسیون فرعی مبارزه با قاچاق موادمخدر با هدف توسعه نظام سلامت روان و پیشگیری،کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در بخشداری کمالان برگزار شد.

منصورخسروی بخشدار کمالان شهرستان علی آبادکتول در این جلسه بیان کرد: ارتقاء سلامت جسمی و روانی افراد جامعه در خصوص مبارزه با مواد مخدر و همچنین آسیب های اجتماعی، پدیده های واقعی، متغیر، قانونمند، قابل کنترل و پیشگیری هستند.

وی اظهار کرد: شناخت علمی آسیب های اجتماعی در هر جامعه به منظور مقابله صحیح با آسیب های اجتماعی و همچنین پیشگیری و درمان آن ها ضروری است و باید در برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت مورد توجه قرار گیرد.

خسروی با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و ظرفیت های این ماه تصریح کرد: باید با برنامه ریزی صحیح از فرصت رمضان، روحانیون و منبرها ی که در این ماه تشکیل می شود به عنوان ظرفیتی ویژه برای تبلیغ ارزش های جامعه، آموزش سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد استفاده کنیم.

kamalan 1.JPG - 86.24 کیلو بایت

وی با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های سالم و نشاط آور در جامعه برای پیشگیری از اعتیاد اذعان داشت: بسیاری از فرصت ها و پتانسیل ها در جامعه به دلیل کم توجهی از بین می رود که می توان از این فرصت ها مانند برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره ها، برای ایجاد فضایی نشاط آور و سالم بین جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد بهره گرفت.

بخشدار کمالان شهرستان علی آبادکتول در پایان سخنان خود با تشریح مضرات و آسیب های مواد مخدر و لزوم برخورد قاطع با مجرمین این عرصه، بر اجرای دقیق مصوبات قبلی تاكيد کرد.

اعضای جلسه در پایان گزارش عملکرد ادارات خود در خصوص پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر را ارائه کردند که راجع آن در جلسه بحث و تبادل نظر شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه