آزادسازی حیوانات باید نظم و قوانین علمی و منطقی داشته باشد

زرین نامه: استاندار گلستان گفت: باید آزادسازی حیوانات و پرندگان دارای نظم و قوانین علمی و منطقی باشد.

به گزارش زرین نامه؛ حسن صادقلو ظهر امروز در نشست صمیمی با کارکنان اداره کل محیط زیست استان گلستان اظهار داشت: عرصه حفاظت از محیط زیست یک عرصه خدایی است.

وی ادامه داد: حفاظت از محیط زیست به دلیل آنکه دستور خداوند و سفارش پیامبران و بزرگان است زیبایی، عظمت و نشاط خاصی را دارد.

صادقلو با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست تاکید کرد: عرصه حفاظت از محیط زیست یک عرصه بی‎قرارانه و زیباست و زمانی که در این طبیعت حاضر می‎شویم اگر با نگاه عمیق و تفکر درست نگاه کنیم می‎توانیم به خداشناسی برسیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن سه منبع استان، تاریخ و طبیعت را منابع رسیدن به معرفت دانسته و حفاظت از محیط زیست نیز یکی از حوزه‎های معرفتی است.

صادقلو تاکید کرد: بسیاری از افراد جامعه طبیعت و حفظ آن را تنها در گرو سلامت جسمانی انسان می‎بینند اما این در حالی است که وجود طبیعت برای حفاظت و سلامت روح انسان نیز یک امر ضروری است.

وی بیان کرد: حوزه حفاظت از محیط زیست حوزه خدامداری است و درک و فهم این شرایط یک نکته بزرگ در زندگی انسان است.

محیط زیست گلستان دارای برهم‎ریختگی است

استاندار گلستان در پاسخ به درخواست برخی از کارکنان سازمان حفاظت از محیط زیست درباره افزایش حقوق و گلایه‎مندی به اوضاع معیشتی کارکنان این سازمان خاطرنشان کرد: حوزه کاری محیط‎بانان و فعالان در عرصه محیط زیست حوزه خدایی است و به این فکر نباشید که مزد شما را بشر بدهد بلکه مزد شما نزد پروردگار است.

صادقلو اضافه کرد: اما این موضوع دلیل بر این نمی‎شود که دیگران نسبت به شما وظیفه‎ای ندارند و ما نیز به عنوان مسئولان و خدمتگزاران آحاد جامعه علاوه بر اینکه مشکلات عامه جامعه را پیگیری می‎کنیم اوضاع معیشتی این قشر زحمتکش جامعه را نیز مد نظر قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به برهم‎ریختگی وضعیت زیست‎محیطی در کشور و به‎خصوص استان گلستان تصریح کرد: در حال حاضر عرصه زیست محیطی استان گلستان دارای بهم‎ریختگی است و به نظر من باید آزادسازی حیوانات و پرندگان دارای نظم و قوانین علمی و منطقی باشد.

صادقلو تاکید کرد: اگر بهره‎برداری از جنگل و محیط زیست و منابع طبیعی علمی نباشد خلاف است و این کار مخالف اهداف حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی است و این موضوعی است که من و خانم ابتکار در حوزه استان گلستان با هم به توافق رسیده‎ایم./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه