گردهمايي  ارتقاء فرهنگ ايمني موتورسواران و عابرين پياده شهرستان تركمن برگزار شد

زرین نامه: گردهمايي آموزشي ارتقاء فرهنگ ايمني تردد موتورسواران و عابرين پياده همزمان با آغاز طرح نظارت بر سفرهاي تابستاني در روستاي نيازآباد شهرستان تركمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ این گردهمايي با حضور بخشدار، پليس راه نوكنده و همكاري دهياري و برخي مقامات محلي و روحانيون شهرستان ترکمن برگزار شد.

ابوالفضل صفري معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان در اين همايش گفت: چهارمين مرحله از طرح آموزشي ارتقاء فرهنگ ايمني موتورسواران و عابرين در سال93 را به منظوركاهش تصادفات و تلفات اين دو قشر آسيب پذير ترافيكي برگزار کرده ایم.

وی اظهار کرد: ارتقاء سطح آگاهي عمومي و ترافيكي موتورسواران و عابرين پياده در سنين مختلف در دستور كار اداره قرار گرفته و در اين راستا، روستاي نياز آباد از توابع شهرستان تركمن محل اجراي چهارمين همايش آموزشي با هدف رعايت نكات ايمني و استفاده از علائم و تجهيزات ايمني توسط موتورسواران و عابرين پياده انتخاب شد.

صفري تصریح کرد: بيش از 60 درصد كل متوفيات ناشي از تصادفات جاده اي را موتورسواران و عابرين پياده تشكيل مي دهند كه اميدواريم با اجراي چنين طرح هايي فرهنگ احتياط و توجه به نكات ايمني نهادينه شده و مهارت هاي لازم جهت تردد ايمن و روان آموزش داده شود.

وي در پايان گفت: ما با همكاري پليس راه، فرمانداري و بخشداري ها اين كارگاه هاي آموزشي را در روستاها و نقاط مختلف استان برگزار نموده و در سال جاري نيز اين اقدامات فرهنگي آموزشي با اهداء اقلام ايمني از جمله كلاه ايمني بين موتورسواران و حاضرين تداوم خواهد داشت.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه