نخستین نمایشگاه طرح ضیافت در علی آبادکتول برپا شد+تصاویر

زرین نامه: نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در شهرستان علی آبادکتول افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان "طرح ضیافت" ویژه ماه مبارک رمضان با حضور احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول،کاویانی معاون برنامه ریزی و امور اجتماعی سازمان جهادکشاورزی گلستان و چند تن از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول ر حاشیه این نمایشگاه ضمن قدردانی از دست اندرکاران اجرای طرح ضیافت به ویژه اداره جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه راز و نیاز با خدا است که مردم می‌بایست به این امر اهتمام ورزند و دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی برپایی این نمایشگاه ها را در راستای اجرای سیاست های حمایتی دولت نسبت به مردم دانست و اظهار کرد: بخش زیادی از اقلام در این نمایشگاه تهیه شده و استقبال مردمی با توجه به تخفیف های 20 درصدی و بیشتر مطلوب ارزیابی می شود.

تجری تصریح کرد: درحال حاضر 15 تن گوشت قرمز با قیمت مناسب در نمایشگاه توزیع می شود و علاوه بر آن عرضه ی گوشت در چندین فروشگاه سطح شهرستان نیز آغاز شده است.

وی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه به مدت 30 روز در محل فروشگاه اداره تعاون روستایی به آدرس خیابان کارخانه پنبه شهرعلی آبادکتول صبح ها از ساعت 8 الی13 و عصرها از ساعت 16 الی 20 آماده عرضه کالاها است.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه