روز خبرنگار نزدیک است، بی برنامه نباشیم !

زرین نامه: عضو شورای بسیج رسانه استان گلستان عنوان کرد: کمتر از 40 روز دیگر به روز خبرنگار مانده اما شاهد تلاش با برنامه ای برای گرامیداشت هر چه بهتر این روز نیستیم .

به گزارش زرین نامه؛ عبدالجواد عموزاد خلیلی خبرنگار هفته نامه پژواک سخن در گفتگو با گلستان ما عنوان کرد: کمتر از 40 روز دیگر به روز خبرنگار مانده اما شاهد تلاشی برای گرامیداشت هر چه بهتر این روز نیستیم .

عموزاد عنوان کرد : با توجه به تغییرات جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان شاید انتظار زیادی از این مجموعه در این مدت کوتاه نباشد اما خانه مطبوعات به عنوان تشکل قانونی و صنفی می تواند با برنامه ای قوی تر به میدان بیاید.

وی ادامه داد: امسال روز خبرنگار می تواند با برنامه های متنوع تری چون انتخاب خبرنگاران برتر و گزارش های خبری برتر و جشنی متناسب با شئونات اسلامی باشد تا خانواده بزرگ خبرنگاران که خود همواره شریک شادی ها و غم های استان بوده اند، از یک فضای سالم بهره مند شوند.

عضو شورای بسیج رسانه استان گلستان افزود: انتظار خبرنگاران از مسئولین استان نیز اینست که با توجه به تلاشهای خبرنگاران برای انعکاس اخبار ادارات و نهادها ، مدیران نیز در این روز با تشویق و حمایت از خبرنگاران به آنها انگیزه و دلگرمی دهند .

عموزاد خلیلی اشاره کرد: یکی از مشکلات اساسی که داریم و حجت الاسلام فضیلت مدیر کل ارشاد استان هم روی آن نظر داشت بحث حدود 400 خبرنگار است که متاسفانه هنوز ساماندهی لازم در این مورد نشده است .

وی نداشتن مطالعه و اطلاعات لازم برخی خبرنگاران در زمینه های تخصصی و عدم مطالبه گری را دو مشکل اساسی اکثر خبرنگاران استان دانست و خاطرنشان کرد: بایستی خبرنگار در کار خود از معلومات گسترده ای برخوردار باشد تا در مواجهه با مدیران بتوانند مطالبه گر باشند و نیازهای روز استان را برطرف کنند .