در صورت عدم لغو بخشنامه قبح‌شکن دانشگاه آزاد ساکت نمی‌نشینیم

زرین نامه: عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در پی بخشنامه دانشگاه آزاد مبنی بر عدم برخورد با بی‌حجابی گفت: پاسداری از ارزش‌ها بخصوص حجاب و عفاف هویت حراست دانشگاه‌هاست.

به گزارش زرین نامه؛ محسن نادرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در گرگان، گفت: هویت مجموعه حراست دانشگاه ها در پاسداری و حراست از ارزش ها و حریم فرهنگی دانشگاه و بخصوص عفاف و حجاب نهفته است و بدون این پاسداری مفهومی برای این مجموعه نمی توان متصور بود.

بخشنامه دانشگاه آزاد پرده از امین نبودن مسئولانش در هدایت فرزندان ملت برداشت

وی تصریح کرد: صدور بخشنامه مبنی بر عدم انجام فعالیت های فرهنگی و برخورد با هنجارشکنان در دانشگاه ها نه تنها ظلم به عرصه فرهنگ و دانش است؛ بلکه نشان از امین نبودن افراد در ارائه خدمات و آموزش و هدایت فرزندان خانواده های ملت ایران است.

این دانشجوی نخبه بسیجی ادامه داد: بد نیست دوستان نگارنده این بخشنامه کذایی یک بار به شرح وظیفه ای که در قبال آن از بیت‌المال حقوق دریافت می کنند، نگاهی بیاندازند و در آستانه ماه میهمانی خدا به رسالت اساسی خود عمل کنند.

نادرانی گفت: با شناختی که از مجموعه مدیران حراست در دانشگاه های آزاد استان گلستان داریم، شک نداریم مدیران حراست در واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور خودشان نخواهند گذاشت زحمات چند ساله شان در حوزه فرهنگ و اقدامات فرهنگی با بی‌تدبیری برخی از بین برود و قطعا با انتقال دغدغه های انقلابی خود به مقام مسئول نگارنده آن بخشنامه و عوامل پشت پرده آن موجبات اصلاح این امر و عذرخواهی از ساحت ملت را فراهم خواهند آورد.

مجلس در لغو بخشنامه دانشگاه آزاد بکوشد

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گنبد کاووس بیان داشت: مجلس و بویژه کمیسیون فرهنگی نیز بدون فوت وقت باید ضمن پیگیری موشکافانه موضوع و برخورد با مسببان این هنجارشکنی آشکار و لغو بخشنامه مذکور مانع از تکرار مجدد اینگونه دستورات قبح شکن شوند.

در صورت عدم لغو بخشنامه قبح شکن دانشگاه آزاد ساکت نمی نشینیم

نادرانی در پایان تاکید کرد: بی شک عدم لغو مصوبه مذکور موجب لبریز شدن صبر انقلابی دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه ها و همچنین ملت مومن و مسلمان ایران خواهد شد و قطعا این اقدامات غیرمسئولانه را بی پاسخ نخواهند گذاشت./ خبرگزاری دانشجو

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه