عنایات پروردگار در ماه رمضان ویژه است

زرین نامه: نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه ذات اقدس الهی همیشه به بندگان خود لطف دارد، گفت: عنایات پروردگار در ماه مبارک رمضان ویژه است.

به گزارش زرین نامه؛ آیت ‏الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی ‏فقیه در استان گلستان افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) همیشه قبل از فرارسیدن این ماه، تذکرات لازم را به مردم می داد.

وی خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام (ص) از آمدن ماهی خبر می داد که همراه خود برکات، رحمت و مغفرت الهی را برای مردم به ارمغان می‏ آورد.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری علت ویژه بودن عنایات پروردگار در ماه رمضان را به نقل رسد اول رحمت و مهربانی (ص) اینگونه، بیان کرد: ذات اقدس الهی ماه رمضان را نسبت به سایر ماهها برتر و لحظات، ساعت، روزها و شب های آن را هم در طول سال برتر قرار داده است.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: پروردگار به این دلیل ماه مبارک رمضان را مورد توجه خاص خود قرار داده تا مسلمانان در این ماه به دعا، عبادت و ناله های نیمه شب به درگاه وی روی آورند.

وی ابرازامیدواری کرد: طبق سفارش رسول گرامی اسلام (ص) به این ماه بیشتر توجه کنیم تا از برکات معنوی آن نهایت بهره را ببریم./شبستان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه