گلستان همچنان ساعات خنکی را سپری می‏کند

زرین نامه: کارشناس هواشناسی گلستان با اینکه این گلستان همچنان ساعات خنکی را سپری می‌کند، گفت: دمای هوا از روز گذشته تا امروز پنج‎شنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

به گزارش زرین نامه؛ محمدرضا رحمان‎ نیا اظهار داشت: شب گذشته به واسطه جریانات خنک و مرطوب شمالی، آسمانی نیمه‎ابری تا ابری در گلستان داشتیم که در بعضی از ساعات با بارش‎های پراکنده در سطح استان همراه شد.

وی افزود: صبح امروز موقتا از مقدار ابر در مناطق مختلف کاسته شد اما بر اساس الگوهای پیش‎یابی انتظار داریم طی امروز تا اواخر هفته با نفوذ این جریانات به ویژه برای ساعات بعد از ظهر و شب شاهد افزایش ابر باشیم که با رگبارهای پراکنده همراه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی گلستان افزود: دمای هوا تا پنج‎شنبه تغییر چندانی در سطح استان گلستان به خود نخواهد دید بر این اساس وضع هوا برای 24 ساعت آینده قسمتی تا نیمه ابری، گاهی ابری در بعدازظهر و شب همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‎بینی می‎شود.

رحمان‎نیا گفت: امروز در گرم‏ترین ساعت روز اینچه‎برون با 34 درجه گرم‏ترین شهر استان گزارش شد و در خنک‎ترین ساعت صبح مینودشت با 21 درجه خنک‎ترین شهر استان گلستان بود.

به گفته وی؛ تغییرات دمای گرگان تا این لحظه بین 24 تا 33 درجه گزارش شده است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه