اقتصاد مقاومتی راهکار استراتژیک مقابله با تهدیدات دشمنان است

زرین نامه: معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان گلستان گفت : تحریم اقتصادی جمهوری اسلامی راهکار مشترک بسیاری از دشمنان است، در این راستا اقتصاد مقاومتی، به عنوان راهکارهای استراتژیک از سوی رهبر معظم انقلاب برای مقابله با این تحریم‎ها و به حداقل رساندن آسیب‎های اقتصادی اتخاذ شده است.

به گزارش زرین نامه، میثم زنگانه عصر امروز در جمع خبرنگاران استان در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، عملی کردن شعار سال، بها دادن به نخبگان، توجه ویژه به باغداران و کشاورزان، حمایت از ابداعات و اختراعات، گسترش مراکز علمی ـ تحقیقاتی، ارائه سخنرانی در محافل علمی و تخصصی، بسته‎بندی‎های جذاب و حفظ ظاهر، تولید علم، شناسایی چالش‎ها و نقاط ضعف، برگزاری دوره‎های آموزشی، مقاوم‎سازی جبهه اقتصاد از طریق کیفیت، دعوت از اساتید فن و متخصصان، توجه ویژه به روستاییان، رعایت استاندارد، صادراتی شدن و نیازسنجی را می‎طلبد.

وی تصریح کرد: اکنون در شرایطی که فتنه‎ها از هر سو نظام مقدس جمهوری اسلامی را فرا گرفته و ناحق در صدد حق جلوه‎دادن خود است دانشجویان بسیجی به عنوان قشر آگاه جامعه وظیفه‎ای صدچندان بر دوش دارد تا با نصب‎العین قراردادن منویات ولی امرمسلمین، مبنی بر مسلح شدن به سلاح بصیرت از سوءاستفاده مجدد از دانشجو و دانشگاه جلوگیری کند.

معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان گلستان ابراز داشت: در شرایطی که جنگ سخت دشمن تبدیل به جنگ نرم شده، به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

زنگانه تاکید کرد: در چنین شرایطی اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکاری استراتژیک، مناسب‎ترین نسخه مقابله با این تهدیدات بوده و در کنار دیگر اقشار فهیم و فرهیخته کشور همچون همیشه مدافع اسلام، انقلاب، خون شهدا و آرمان‎های آنان خواهیم بود.

معاونت بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: تحریم اقتصادی جمهوری اسلامی راهکار مشترک بسیاری از کشورهایی است که منافعشان در تضعیف و کشاندن نظام پای میز مذاکره با آمریکا است، تا بدین وسیله شعله‎های برافروخته بیداری اسلامی را که خاستگاه اصلی آن انقلاب اسلامی است خاموش کنند و مانع هرگونه اعتراض علیه برنامه‎های استکباری خود شوند.

زنگانه خاطرنشان کرد: در این راستا اقتصاد مقاومتی، به عنوان راهکارهای استراتژیک از سوی رهبر معظم انقلاب برای مقابله با این تحریم‎ها و به حداقل رساندن آسیب‎های اقتصادی اتخاذ شده است.

وی یادآور شد: همان گونه که غلبه بر دشمن در جنگ‎های نظامی و نبردهای تن به تن مستلزم داشتن آموزش، تجربه و مقاومت است و راهکارهای خاص خود را می‎طلبد، توفیق در سنگر اقتصاد و غلبه بر تحریم‎های اقتصادی مستلزم فراگیری راهکارهای مناسب با این نوع نبرد است تا بتواند موفقیت و استقلال در عرصه اقتصادی را برای کشور در پی داشته باشد.

/انتهای پیام

منبع: گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه