نیروهای قرآنی باید در تمام نقاط استان گلستان به طور یکسان وجود داشته باشند

زرین نامه: مدیر کل تبلیغات اسلانی استان گلستان گفت:در حال حاضر در حوزه قرآنی در استان توانسته ایم قدم های خوبی را برداریم و باید تلاش کنیم تا نیروه های قرآنی به طور یکسان در تمام نقاط استان وجود داشته باشند تا شاهد شکوفایی در این حوزه باشیم.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه پنجشنبه در در سومین مجمع عمومی اتحادیه ها و موسسات قرآنی ابراز کرد: وضعیت استان در این حوزه خوب است ولی تا وضع عالی فاصله داریم و امیدواریم استان بتواند در حوزه های تخصصی، عمومی و حفط قرآن گام های بهتری را برداریم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا گفتگوهای قرآنی را در جمع نیروه های قرآنی داشته باشیم و ثمره تلاش این اتحادیه ها و موسسات قرآنی شکوفایی بیشتر مباحث قرآنی در تمام استان باشد.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه تلاش داریم تا بتوانیم در تمام نقاط استان نیروه های قرآنی داشته باشیم، اظهار کرد: در حال حاضر اصرار داریم تا در تمامی مساجد و هیئت های مذهبی قاری قرآن آموزش دیده باشد و همچنین هیئت هایی می توانند مجوز بگیرند که حتما یک نیروی قرآنی آموزش دیده داشته باشند.

وی در ارتباط با فعالین قرآنی تصریح کرد: این افراد اعتقاد و باور ارزشمندی دارند چرا که تونسته اند پرچم قرآن را بالا ببرند تا یاد قرآن در دلها زنده بماند.

مدیر کل تبلیغات اسلانی استان افزود: باید در راه قرآن تلاش کنیم و از سختی ها هراسی نداشته باشیم تا بتوانیم در این راه به قرآن و اهل بیت خدمتی را کرده باشیم.

وی ادامه داد: در استان هزاران جلسه قرآنی در مساجد، حسینه ها، موسسات و خانه ها برگزار می شود و این پایگاه های قرآنی محصول تلاش جمعی از وفاداران و معتقدین به امور دینی است ./مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه