سارقان مسلح در گلستان به جرم خود اعتراف کردند / هلاکت یکی از سارقان در عملیات دستگیری

زرین نامه: فرمانده انتظامی استان گلستان از اعتراف سارقان باند سرقت‎های مسلحانه بانک‎ها و مؤسسات مالی و اعتباری این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛  سردار سیدمحمود میرفیضی پنجشنبه شب در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان از اعتراف باند متلاشی‌شده سرقت مسلحانه بانک‎ها و موسسات مالی و اعتباری این استان خبر داد.

وی در ادامه بیان کرد: یک باند سرقت مسلحانه در شهرهای استان گلستان اقدام به سرقت مسلحانه از بانک‎ها و موسسات مالی و اعتباری استان گلستان می‎کرد که پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند در تاریخ سوم تیرماه سال جاری دستگیر شدند و این باند متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری اعضای این باند و طی مراحل قانونی، نسبت به تحقیقات تخصصی بیشتر درباره زوایای مختلف اقدامات اعضای این باند، در نهایت به جرم خود اعتراف کردند.

هلاکت یکی از سارقان در عملیات دستگیری

وی متذکر شد: در عملیات دستگیری این باند پس از آنکه سارقان به سمت ماموران تیراندازی کردند، ماموران نیز با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح پس از تیراندازی به سمت متهمان یکی از آنها را کشته و دیگری نیز مجروح و بازداشت شد.

میرفیضی در پایان ابراز داشت: از این باند سه قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات، کلاه‎گیس، دستبند، نقاب پارچه‎ای، افشانه و تعدادی سلاح سرد کشف شد. / فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه