40 هسته فرهنگي جوان در طرح اوقات فراغت مساجد استان گلستان فعالیت می کنند

زرین نامه: معاون فرهنگي و مسئول دبيرخانه طرح اوقات فراغت اداره كل تبليغات اسلامي استان گلستان گفت: در ایام تابستان امسال 40 هسته فرهنگی جوان خواهران و برادران در مساجد ، مشغول فعالیت هستنند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام جواد نجفي صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران ابراز کرد: طرح اوقات فراغت امسال با توجه به اينكه با ماه مبارك رمضان تقارن پيدا كرده است ، حضور روحانيون در مساجد و محافل ديني فرصتي است كه بهتر از اين طرح بهتر بهره برداري کنیم..

وي افزود: در اين طرح 40 هسته فرهنگي جوان تشكيل مي شود كه در استان گلستان به صورت گفتمان با محوريت روحاني برگزار مي شود که در آن شبهات و سوالات جوانان در ارتباط با مباحث ديني و مسائل روز مطرح شده و پاسخ داده می شود.

حجت الاسلام نجفی عنوان داشت: در پايان طرح هر هسته فرهنگي گروه های جوان هسته های فرهنگی ، نشريه اي را با موضوعات اجتماعي، سياسي، ديني و آداب و رسوم محلي توليد مي كنند.

وی ادامه داد: اين هسته های فرهنگي با هدف شناسايي جذب، حمايت و هدايت جوانان مستعد براي اعتلاي سطح فرهنگي و ديني آنان در فعاليت هاي فرهنگي سازمان در مقاطع تحصيلي دبيرستان و دانشگاهي اجرا مي شود./مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه