برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان و ورزشکاران گلستانی

زرین نامه: معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان گلستان از برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان و ورزشکاران در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ عیسی بابایی، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان گلستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد در ماه مبارک رمضان و در انجام وظایف و مأموریت های فرهنگی خود در راستای رشد و ارتقاء فرهنگی جوانان و ورزشکاران نسبت به برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان و ورزشکاران در ماه مبارک رمضان بمنظور ایجاد انس با قرآن کریم و تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در بین ورزشکاران و جوانان اقدام کند.

وی افزود: این مسابقات در رشته های تلاوت ترتیل و مفاهیم قرآنی (کتاب دقایقی با قرآن حجت الاسلام والمسلمین قرائتی انتشارات اوقاف و امور خیریه) و بصورت شفاهی در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار می شود.

بابایی با بیان اینکه این مسابقات به تفکیک خواهران و برادران برگزار می شود، تصریح کرد: با هماهنگی های بعمل آمده با اوقاف و امور خیریه، هیئت داوران از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به مسابقات اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در پایان مسابقات شهرستانی به نفرات برتر اول تا سوم جوائزی اهداء خواهد شد که این نفرات برتر (فقط نفر اول در هر رشته) به مسابقات استانی از سوی ادارت ورزش و جوانان به استان معرفی می شوند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان گلستان اظهارامیدواری کرد: در 28 ماه مبارک رمضان مسابقات استانی با همکاری سازمان اوقاف امور خیریه برگزار خواهد شد و نفرات برتر ضمن دریافت هدایا و جوائز به مسابقات ملی معرفی می شوند که مسابقات ملی در دهه کرامت مصادف با میلاد حضرت معصومه (ع) در استان قم برگزار خواهد شد.

بابایی در پایان از علاقمندان بخصوص جوانان و ورزشکاران دعوت کرد تا جهت ثبت نام در این مسابقه معنوی تا (28 تیر برابر با 21 ماه رمضان) به اداره ورزش و جوانان شهرستان های خودشان مراجعه کنند./شبستان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه