حمایت ایرانسل از شجریان حامی فتنه + عکس

زرین نامه: یکی از اپراتور های همراه در اقدامی عجیب با پیشنهاد دادن آهنگ شجریان یکی از حامیان فتنه 88 به مشترکین خود قصد قبح زدایی از اقدامات وی را دارد.

به گزارش زرین نامه؛ امروز پیامکی به مشترکین ایرانسلی با عنوان پیشنهاد هفته ارسال شده که در آن پیامک ربنای محمد رضا شجریان به عنوان اولین گزینه برای آهنگ پیشواز به مشترکین پیشنهاد شده بود.

Golestanema32

این در حالی است که وی در بحبوحه فتنه ۸۸ و زمانی که دشمنان قسم‌خورده ملت ایران ، با ادعای دروغین تقلب کمر به نابودی نظام جمهوری اسلامی‌ بسته بودند.

شجریان در حالی که شهرت ، ثروت و موقعیت هنری خود را مدیون انقلاب اسلامی‌ بود، درنامه‌ای به رئیس صدا و سیما، رسانه ملی را از پخش آثارش منع کرد و پس از این اقدام عجیب، به گفتگو با شبکه بی‌بی‌سی فارسی رسانه ای که ماموریت شایعه پراکنی و سیاه نمایی از اوضاع آن برهه زمانی را بر عهده داشت ، پرداخت.

این خواننده همراه شده با جریان آشوبهای خیابانی ۸۸ در ادامه اقدامات خود برای دیدار با مدیران و مجریان شبکه بی‌بی‌سی فارسی به لندن رفت و با برخی از چهره های مسئله دار و مخالف نظام دیدار نمود .

شجریان در سفر دیگری به آمریکا رفت و آنجا نیز به دیدار هوشنگ سیحون معمار عضو فرقه ضاله بهاییت و از نزدیکان دربار رژیم پهلوی رفت.

علاوه بر اقدامات خود شجریان دختر وی نیز در اقدامی مشابه به تلویزیون ایران فردا یکی از تلویزیون وابسته به صهیونیستها و گروه های مخالف نظام رفته و در این برنامه بدون پوشش و حجاب اسلامی‌ایرانی ظاهر شد است.

حال جای این سوال به وجود می آید که چرا باید یکی از اپراتورهایی که در جمهوری اسلامی فعالیت می کند باید خواسته یا ناخواسته اقدام به قبح زدایی از یکی از حامیان فتنه 88 را انجام دهد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه