دعوت جهادگران دریا از استاندار گلستان برای صرف افطاری

زرین نامه: دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول از استاندار و چندتن از مسئولین استانی و شهرستان رامیان برای صرف افطاری در روستای دریا دعوت کردند.

مصطفی فندرسکی مسئول بسیج دانشجویی علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با اعلام این خبر گفت: فردا(23 تیرماه) مراسم اختتامیه فعالیت های اولین گروه جهادی شهید صادقیان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول در روستای دریا با حضور اهالی این روستا برگزار می شود.

وی اظهار کرد: دانشجویان جهادی در طول 12 روز فعالیت خود آموزش هایی در زمینه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و آموزش خوداشتغالی با محوریت خانواده به مردم این روستا ارائه دادند.

فندرسکی تصریح کرد: در ادامه ی مراسم اختتامیه نماز مغرب و عشاء با امامت آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات فراوان روستای دریا از توابع شهرستان رامیان افزود: بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء سفره افطار در روستای دریا برپا می شود که از استاندار، معاون سیاسی امنیتی استانداری، معاون عمرانی استانداری ، مدیرکل امور روستایی گلستان، مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا، مسئول بسیج دانشجویی و معاون بسیج سازندگی دانشجویی استان، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان رامیان در این افطاری دعوت شده اند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه