9 دی روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت است

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول گفت: 9 دی 88 یکی از آزمون هایی بود که مردم توانستند از آن با محوریت ولی فقیه، سرافرازانه بر توطئه ها فائق آیند و نظام اسلامی یک بار دیگر بیمه شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، علی اکبر کی پور در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: در طول تاریخ هرجا که مردم توانستند با بصیرت از رهبری نظام اسلامی تبعیت کنند، از پس فتنه ها بر آمدند.

وی گفت: در تاریخ هر نوع فتنه ای که شکل گرفته بیشترشان به نام دین بوده زیرا کسی که می خواهد در جامعه ای که مبانی دینی در آن حاکم و اعتقاد دینی مردم قوی است، فتنه ایجاد کند، باید اعتقادات آنها را سست کند .

فرماندار علی آباد با اشاره به اینکه شعادرهای فتنه 88شعارهای ضد اعتقادی و دینی بود افزود : فتنه گران از شروع فتنه و قبل از انتخابات محور فعالیتهای خود را بر القای بحث تقلب در انتخابات در ذهن مردم بنا کردند و سعی کردند تا دولت را دروغگو جلوه دهند.

کی پور اذعان داشت: فضای غبار آلود فتنه همیشه طوری است که ذهن مردم را گمراه می کند.

فرماندار علی آباد در ادامه با ارائه آمار و ارقام گفت :حدود 17 سفارتخانه بر اساس آماری که هست در جریان فتنه وارد شدند و از قبل فتنه فضا سازی ها ارتباط با عوامل داخلی فتنه و برقراری عوامل داخلی با خارجی انجام شد .

وی اظهار داشت : حدود 700 اتاق فکر برنامه ریزی شد که جریان فتنه را ساماندهی کند و جالب است وقتی جریان فتنه اتفاق می افتد، نیروهای امریکایی به مرزهای ایران نزدیک و آماده هر عملیاتی در جهت تقویت جریان فتنه می شوند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه