راه پیروزی نگاه امیدوارانه و خوشبینانه به آینده است

زرین نامه: حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی در جلسه شورای اداری علی آباد گفت: از دیدگاه اسلام و دیگر ادیان الهی یکی از عوامل پیشرفت هر جامعه، داشتن امید و مایوس نشدن از انجام کارها است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، حسینی افزود: امید یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در همه حرکت های پیامبران الهی در تمام مباحث است، که تاثیر آن نیز در تاریخ مشاهده می شود.

وی با اشاره به سخنان پیامبر اسلام (ص) افزود : پیامبر ما همیشه به داشتن امید تاکید داشتند و فرمودند امید برای امت ما رحمت است، زیرا اگر امید و آرزو نبود هیچ مادری فرزند را پرورش نمی داد و هیچ باغبانی درختی نمی نشاند.

وی اظهار داشت: دشمن در پی ایجاد یاس و ناامیدی در بین مسلمانان است، قبل از انقلاب اسلامی دشمن با گغته هایی همچون هیچ حکومت اسلامی ای تا قبل از ظهور امام زمان (عج) تشکیل نخواهد شد، در پی پاشاندن بذر ناامیدی و یاس بین مردم بود، اما انقلاب با نگاه امیدوارانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و از فردای انقلاب نیز دشمن با تمام ایده ها و ترفندها در صدد رواج یاس و نومیدی در جامعه ی اسلامی بود تا مردم را در مسیر یاس و نومیدی قرار دهد.

رئیس سازمان تبلیغات علی آباد کتول در ادامه افزود: همه ی دنیا در مقابل نظام اسلامی ایستاده است تا این ملتی را که با امید به پروردگار عالم و با تاسی به قرآن و تحت رهبری های خردمندانه ی امام راحل در آن زمان و مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام عصر، امیدوارانه رو به جلو حرکت می کنند و در همه عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در حال پیشرفت و رشد هستند را از حرکت متوقف سازند.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید بیدار و هشیار باشیم و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری که با بصیرت و آگاهی از فتنه های دشمن، روح امید را در جامعه القاء می کنند، بتوانیم قله های پیشرفت و پیروزی را فتح کنیم.راه پیروزی نگاه امیدوارانه و خوشبینانه به آینده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه