عبادت آرام بخش دل ها و رمز اصلی موفقیت است+تصاویر

زرین نامه: امام جمعه شهرستان علی آبادکتول عبادت خداوند را بالاترین درجه عبودیت دانست گفت: عبادت خداوند باری تعالی موجب آرامش دل هاشده و رمز موفقیت و سعادت بشر است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در افتتاحیه کلاس های آموزشی مروجان فرهنگ نماز در جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: نماز ستون دین و بازدارنده انسان از انحرافات و خطاها در جامعه است.

وی اظهار کرد: هر انسانی وظیفه دارد برای نزدیکی و دیدار با معبود خود از هیچ تلاشی دست نکشیده و در جهت ترویج این امر والا و ارزشمند تلاش کند.

احمدتجری فرماندار شهرستان علی آباد کتول نیز ضمن قدردانی از فعالیت های جمعیت هلال احمر به ویژه در ایام نوروز و سیل خردادماه در دهنه محمدآبادکتول، گفت: پست های هلال احمر بهترین محل برای فعالیت و معرفی فرهنگ نماز هستند.

وی اذعان داشت: جوانانی که در جمعیت هلال احمر فعالیت می کنند در ایام خاص مانند نوروز و تابستان می توانند با اشاعه فرهنگ نماز در بین مراجعین به پست های هلال احمر نقش مهم و بسزایی را ایفا کنند.

فرماندار علی آباد کتول تاکید کرد: در راه اشاعه فرهنگ نماز لازم است از تمام پتانسیل ها و توانایی های موجود استفاده شود.

رضا حاجیلری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول نیز حضور جوانان در جمعیت هلال احمر را فرصتی مغتنم در راستای ترویج فرهنگ نماز دانست و خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ نماز وظیفه ای همگانی است و همه ی ما باید به سهم خود در این راه گام برداشته و تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: دوره آموزشی مروجان فرهنگ نماز با همکاری دوجانبه ی جمعیت هلال احمر و ستاد اقامه نماز شهرستان در حال برگزاری است.

حاجیلری یادآورشد: در این دوره آموزشی، آموزش هایی از قبیل جایگاه و اهمیت عبادت، اهمیت و جایگاه نماز در اسلام و ادیان، آثار فردی و اجتماعی نماز، ویژگی نمازگزاران و در بخش مباحث مناسبات اجتماعی و روابط انسانی در اسلام مطالبی به کارآموزان ارائه می شود.

محمدرضاعلمشاهی مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان علی آباد کتول نیز در این مراسم ضمن تشریح کارگاه آموزشی نماز، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان دانست و ابراز امیداوری کرد: بر آنیم تا پس از برگزاری این دوره، بتوانیم از ظرفیت ایجاد شده در بخش جوانان گامی بلند در ارتقاء سلامت فرهنگی جامعه برداریم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه