بیش از 18 هزار دانشجو در مراکز پیام نور گلستان تحصیل می کنند

زرین نامه: معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه در حال حاضر 18 هزار و 500 دانشجو در مراکز این دانشگاه در گلستان تحصیل می کنند، گفت: هم اکنون در استان گلستان هشت واحد آموزشی و سه مرکز پیام نور وجود دارد.

به گزارش زرین نامه؛ محمد صدری ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان گلستان با بیان اینکه گلستاندارای حساسیت های ویژه است، ابراز کرد: تنوع قومیتی و مذهبی در این استان علاوه بر ایجاد قابلیت ها، حساسیت هایی را نیز در درون خود به وجود می آورد.

وی افزود: با توجه به این حساسیت ها در پهنه کوچکی از یک استان باید برای رشد و ارتقاء علمی آن تلاش کنیم.

صدری با اشاره به اینکه در هنگام عوض شدن یک مدیر نگاه جابه جایی نباید داشته باشیم، تصریح کرد: می توان از عبارت تکریم به عنوان عبارت تودیع استفاده کرد، چرا که فردی در زمان خود با فکر و اندیشه ای که داشته توانسته تمام تلاش خود را برای ارتقاء مرکزی به کار ببرد .

وی ادامه داد: با این تفکر می تواند فرد دیگری را که وارد این عرصه شده کمک کند و بی تردید این نگاه تکاملی به جابه جایی منشاء آثار و برکات زیادی خواهد بود چرا که تمدن ها نیز همین روش را داشته اند و این نگاه را باید مد نظر داشته باشیم که نقطه پایان ، شروع جدیدی را به دنبال خواهد داشت.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور خاطرنشان کرد: این تغییرها تلفیق افکار و بهره مندی از توانایی های افراد با علم و توانمند دیگر است و بلکه تودیع نبوده و ما با کسی خداحافظی نمی کنیم./مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه