مراسم متمرکز شب قدر با حضور همه هیئات مذهبی شهر سرخنکلا + تصاویر

زرین نامه: در شب شهادت مولی الموحدین (علیه السلام) مراسم متمرکز دومین شب قدر با همکاری همه هیئات مذهبی و با حضور هزاران نفر از مردم شهر سرخنکلا برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ در این مراسم معنوی و وحدت آفرین که برای اولین بار بصورت متمرکز برگزار شد، محمد تجری قاری بین المللی قرآن کریم به تلاوت قرآن کریم پرداخته و سپس حجت الاسلام والمسلمین بابامحمدی امام جمعه سرخنکلا سخنرانی نمودند. در ادامه این برنامه، مراسم معنوی قرآن به سر گرفتن و احیاء شب بیست و یکم توسط حجت الاسلام و المسلمین عرفانیان که از آستان قدس رضوی مهمان مردم سرخنکلا بودند، برگزار گردید.

لازم به ذکر است این مراسم متمرکز به دعوت بخشداری بهاران و شهرداری، شورای شهر و مسئولین حوزه مقاومت بسیج سرخنکلا و با همکاری خوب مسئولین همه هیئات مذهبی، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد برگزار گردید که عموم مردم سرخنکلا نیز از آن استقبال شایسته ای به عمل آوردند.

همچنین در حاشیه این برنامه نورانی و پرفیض، دهها نفر از مردم سرخنکلا با حضور در پایگاه سیار سازمان انتقال خون و پایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به اهدای خون به هموطنان نیازمند و شرکت در طرح های مختلف کمک به ایتام و نیازمندان نمودند.

 

 

 

منبع: وبلاگ سرخنکلایی ها

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه