ماهیت اسرائیل نژاد پرستانه است/ مسلمانان هوشیارانه وحدت آفرین باشند

زرین نامه: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان گفت: پایه های رژیم جعلی اسرائیل مبتنی بر ظلم، تجاوز، قتل و درندگی پایه ریزی شده و ماهیت آن ماهیتی نژاد پرستانه است.

به گزارش زرین نامه؛ مهدی بیکی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دست تا مرفق فرو رفته رژیم غاصب اسرائیل در خون مسلمانان بر همگان مشهود است و خوی سبوعیت آن در طول تاریخ به اثبات رسیده است.

وی افزود: پایه های رژیم جعلی اسرائیل مبتنی بر ظلم، تجاوز، قتل و درندگی پایه ریزی شده و ماهیت آن ماهیتی نژاد پرستانه است.

بیکی با بیان اینکه هدف این رژیم فقط به سلطه درآوردن سرزمین های اشغالی نیست، تصریح کرد: منش و خوی درندگی این رژیم غاصب به نحوی است که برای بقا و ارضای شهوات خود دست به تجاوزهای گسترده تر نیز خواهد زد.

وی ادامه داد: مسلمانان منطقه اگر بیدار نشوند و صدای وحدت و یکدلی خود را علیه این رژیم بلند نکنند، به طور یقین بازنده خواهند بود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان اظهارداشت: در این برهه از زمان که تمام سرویس های امنیتی بیگانه درصد هستند تا تفرقه، اختلاف و نزاع در بین فرق مسلمان بیندازند، مسلمانان باید هوشیار و زیرک باشند و لبه تیز شمشیر خود را علیه رژیم صهیونیستی به عنوان یک دشمن واحد بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: به طور یقین افرادی که به دنبال نزاع در میان امت اسلامی هستند و اختلاف های فرقه ای را دامن می زنند یا سخت در جهالت مطلق بسر می برند و یا اینکه سر در آخور دشمن دارند و مامور از بین بردن اسلام عزیز هستند.

بیکی تاکید کرد: راهبرد امروز تمامی مسلمانان از اندیشمندان گرفته تا کارگران باید اینگونه باشد که نگاه خود نسبت به این فاجعه عظما که بر پیکره جهان اسلام وارد می شود را عمیق تر کنند و منافقان و بانیان جنبش های تکفیری را از خود دور کنند و به وحدت جهان اسلام کمک کنند.

وی افزود: مردم مظلوم غزه در زیر چنگال های وحشیانه اسرائیل اسیر هستند و از همه دردآورتر اینکه، کودکان بی دفاع، زنان و سالمندان، مظلومانه و بی دفاع شهید می شوند.

بیکی با بیان اینکه این ظلم آشکار قلب پیامبر اسلام(ص) را به درد می آورد، اظهارداشت: بر همه مسلمانان لازم است که فریادهای خود را علیه این رژیم خونخوار بلند کنند و با شکوه و شور بهتری در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه